Φεγγαροστολίσματα!!!

Ο Δρόμος της Καρδιάς……

Posted on: Ιανουαρίου 26, 2007

Υπάρχει μόνο ένας δρόμος, της καρδιάς. Αν τον ακολουθήσεις δεν θα κάνεις ποτέ λάθος. Θα πληγωθείς (μπορεί), θα πονέσεις (σίγουρα), θα κλάψεις (κυρίως), μα θα νιώσεις και θα ζήσεις στιγμές πραγματικές, ατόφιες, αγνές, πλημμυρισμένες από ζεστασιά και όνειρα. Κάποιοι το λένε «ευτυχία» εγώ το λέω ανταμοιβή για την ελπίδα. Θα καταλάβεις ότι ο παράδεισος είναι ένα μέρος πάνω στη γη (κάθε μέρος) και θα τον βλέπεις γιατί δεν θα φοβάσαι να τον χάσεις γιατί είχες την αρετή και την τόλμη να ρισκάρεις την ψυχή σου. Ο Θεός μας έπλασε με απέραντη σοφία
βουρκώνει τα μάτια μα δεν σταματά το χρόνο. Αλλωστε μετά από την καταιγίδα βγαίνει πάντα το ουράνιο τόξο και Εσύ μου απέδειξες ότι βγαίνει ΠΑΝΤΑ.
Θα σε φυλάξω στην καρδιά μου γιατί σου αξίζει.
Θα σε φιλήσω γλυκά όταν σε ξαναδώ γιατί είναι η πιο τρυφερή έκφραση αγάπης και σ’ αγαπάω τόσο μα τόσο πολύ που η θλίψη γίνεται ανείπωτη. Μπορώ και σ’ αγαπάω και αυτό για μένα είναι το μεγαλύτερο δώρο. Μπορώ κάθε βράδυ να κλείνω τα μάτια μου και να προσεύχομαι να ‘σαι καλά.
Όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο.
Εγώ ξέρω -κι εσύ θαρρώ- πως αν δεν το βρούμε εκεί έξω θα έχουμε ο ένας τον άλλο.
Φαντάσου να μην είχαμε γνωριστεί;
Ή να μην γνωριζόμασταν ποτέ; Αυτό θα ήταν μεγαλύτερη απώλεια απ’ αυτή που ζούμε.
Δεν θέλω να εξευτελίσω αυτό που είχαμε γιατί ήταν μοναδικό και αξίζει μονάχα ατόφιο, ολόκληρο, έτσι ακριβώς όπως το ζήσαμε. Αν επιστρέψει, η απόσταση θα το έχει δυναμώσει. Αν όχι, θα το διαφυλάξω όσο μπορώ, με όλη μου τη δύναμη στη θέση που μας αξίζει. Εκεί που κανένα βλέμμα και κανένα σώμα δεν θα μπορέσει να μου το κλέψει!
Μου ζήτησες κάποτε να σου θυμίσω όλα αυτά που είχες ξεχάσει και εγώ στεναχωρήθηκα γιατί δεν ήξερα τι μου ζητούσες… Τώρα ξέρω! Αλίμονο, χίλιες φορές να το ξαναζητούσες, χίλιες φορές θα πλήρωνα το τίμημα χωρίς δεύτερη σκέψη.
… Τελικά ο άνθρωπος είναι μεγαλείο
χαμένο καθ’ οδόν.

5 Σχόλια to "Ο Δρόμος της Καρδιάς……"

Φαντάσου να μην είχαμε γνωριστεί;
Ένα ερώτημα που πάντα θα πλανάται στον άνεμο?
Ότι μπορείς να διαφυλάττεις στην καρδιά, πάντα σ’ αυτό το μέρος
θα επιστρέφει?
Eκατομύρια ερωτήματα…
Όπως κάνουμε όλοι μας, ερμητικά κλειστοί στο εγωισμό μας!

Πάρε με στο φως από το σκοτάδι
Πάρε με στη αλήθεια απο την απάτη
Πάρε με στην αιωνιότητα από τον θάνατο

Πάρε με πίσω στην οχθη του ποταμού της πίστης

Θα κοιτάξω μέσα στην καρδιά
Θα κοιτάξω μέσα στην ψυχή
και σου υπόσχομαι ότι θα επιστρέψω.

Αφιερωμένο…..

Φινάλε της καρδιάς μου κι’ ερωτά μου
σου το’ λεγα πως θα σε μόνο εσύ
Κι αν στάζεις δηλητήριο καρδιά μου
Εγώ σου αφιερώνω μια ζωή..

Θα με θυμάσαι σα φωτιά
στην πληγωμένη σου καρδιά
και θα ζητάς τη μοναξιά σου να ζεστάνω…
θα με θυμάσαι σα βροχή
στην διψασμένη σου ψυχή
γιατί απ’ την ίδια μου ζωή
σ’ αγάπησα πιο πάνω…

Δύσκολο δρόμο πάντα διάλεγες καρδιά
κι οι αγάπες σου όλες ήταν ένα ψέμα.
Δεν με πονάει του χωρισμού σου η μαχαιριά
τα χρόνια μου λυπάμαι τα χαμένα.

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Ιανουαρίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
    Φεβ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

