Φεγγαροστολίσματα!!!

Είναι κάποιες στιγμές…

Posted on: Ιανουαρίου 30, 2007

Είναι ώρες ώρες που δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου…νιώθω ότι χάνω την ξεγνοιασιά μου,την ηρεμία και γεμίζω με ευθύνες,ευθύνες και ευθύνες…θυμάμαι που μου λεγαν ότι οι ευθύνες σε ωριμάζουν..μα ποιός είπε ότι θέλω να το κάνω..?
Τελευταία νιώθω συχνά «χαμένη» μέσα στον κόσμο…νιώθω ότι έχω κλειστεί σε ένα δικό μου κόσμο,διαφορετικό απο αυτόν γύρω μου..το βλέπω και στις αντιδράσεις των άλλων..πολλοί σε κοιτάνε κάπως όταν τους μιλάς για όνειρα,για ελπίδες, για έντονες επιθυμίες αν και όντως απραγματοποίητες..σου φέρονται λες και εσυ πράγματι δεν είσαι από εδώ όπως λεει και ένα τραγούδι…

Μιχάλης Χατζηγιάννης

Δεν είμαι εδώ για κανέναν …. 

Έχω μάτια κλεισμένα
και δε με βρίσκει κανείς
πια εμένα
Τα ‘χω όλα κρυμμένα
και ούτε μίση ούτε αγάπες
δείχνω πια

Δεν είμαι εδώ για κανένα
κι από εδώ κι απ’ όλα λείπω
Δεν είμαι εδώ
δεν έχει κτύπο η καρδιά
δε ζω για κανένα

Δεν είμαι εδώ για κανένα
λέω πως δεν είμαι εδώ και λείπω
Δεν περιμένει άλλο τίποτα η καρδιά
μονάχα εσένα

Είναι τ’ αστέρια απλωμένα
μα δεν τα βλέπω
δεν τα θέλω αναμμένα
Έχω κλειστό το δέρμα
και ούτε πόνο ούτε χάδι
νιώθω πια

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Ιανουαρίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
    Φεβ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

