Φεγγαροστολίσματα!!!

ΟΙ 10 ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ..

Posted on: Ιανουαρίου 31, 2007

3732519469.jpg

1. Κάθε στιγμή που με αφήνεις μόνο (ακόμη και για λίγο) είναι δύσκολη για μένα. Σε παρακαλώ να το σκεφτείς αυτό πριν με υιοθετήσεις.

2. Μη με παραμελείς και μη με τιμωρείς πολύ σκληρά. Εσύ έχεις τη δουλειά σου, τα χόμπι σου, τους φίλους σου – εγώ έχω μόνο εσένα.

3. Σε παρακαλώ να μου δίνεις αρκετό χρόνο για να καταλάβω τι περιμένεις από μένα.

4. Πριν με χτυπήσεις πάνω στο θυμό σου, παρακαλώ θυμήσου πως θα μου ήταν εύκολο να σου δαγκώσω το χέρι – αλλά ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.

5. Σε παρακαλώ να μου μιλάς συχνά, γιατί ακόμη και αν δεν καταλαβαίνω πάντα τι μου λες, γνωρίζω τη φωνή σου και τις αποχρώσεις της πολύ καλά.

6. Σε παρακαλώ να με αφήνεις που και που να τρέχω στην εξοχή είναι καλό και για σένα.

7. Σε παρακαλώ να είσαι γενναιόδωρος με το φαγητό μου. Έχει καλύτερη γεύση όταν μου το προσφέρεις εσύ και είμαι πρόθυμος να δουλέψω σκληρά γι’ αυτό.

8. Εσύ και κανείς άλλος είσαι το αφεντικό μου. Σε παρακαλώ μη με αναγκάζεις να υπακούω σε ξένους ή να τους αποδεικνύω την εξυπνάδα μου – και μη με ταπεινώνεις μπροστά τους.

9. Σε παρακαλώ να θυμάσαι πως με τον καιρό εξελίσσομαι σε μία μοναδική προσωπικότητα με τα δικά της χαρακτηριστικά, ελαττώματα και συναισθήματα. Σε παρακαλώ να δεχτείς πως είναι τόσο σημαντικά για μένα, όσο και τα δικά σου για σένα.

10. Σε παρακαλώ να με φροντίζεις όταν αρρωσταίνω και όταν γεράσω γιατί και εσύ μια μέρα θα γεράσεις.

7 Σχόλια to "ΟΙ 10 ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ.."

10 ANΘΡΩΠΙΝΕΣ!!!! (και όχι σκυλίσιες) ΕΥΧΕΣ.
Συγκινητικότατο!!!

Sea4.. 10 ANΘΡΩΠΙΝΕΣ!!!! Πόσο δίκιο έχεις!!!
Σ’ευχαριστώ.

πω πωωωω έχω δύο σκυλιά και δεν ξέρω τι εύχονται αλλά είναι πολύ κακομαθημένα, χμ, μας κάνουν ό,τι θέλουν στο σπίτι. άσε άσε έχουν πάρει το πάνω χέρι.

Το μομάκι said ,
Μπράβο , πολύ ωραίο ποίημα! Έτσι είναι ,και μεις τα ζώα ψυχούλες είμαστε ! Πρέπει να πω στην μικρή μαρίκα να γράψει και αυτή ποίημα για τα φωκάκια! Τα φωκάκια που σκοτώνουν για το δέρμα τους και τα οργανά τους! Η φυλή μας κοντεύει να ξεκληριστεί αλλά ελάχιστοι συγκινούνται από τον πόνο μας! Σε λίγο θα υπάρχουμε μόνο ζωγραφιστοί σε κανένα παλιό παραμύθι , που θα διαβάζουν τα μικρά παιδιά και θα λένε : Ω τι όμορφο ζωάκι είναι αυτό ,μαμά ,υπάρχει στην πραγματικότητα ή είναι πλάσμα της φαντασίας ? Λες να κάνει παρέα με τον Πήτερ Παν , τον Bob Σφουγγαράκη ή με τους πειρατές τηςΚαραϊβικής?
(Το φεγγαρόσκονη είναι πιο ….ποιητικό απ’το Δανάη!)

Φώκιες!!!
Η αλήθεια πίσω από τη σφαγή..
Θανατώνονται για τη γούνα τους, τα γεννητικά όργανα και το λίπος τους.

Η κυβέρνηση του Καναδά υποστηρίζει ότι το κυνήγι είναι απαραίτητο προκειμένου να αποφευχθεί η ανεξέλεγκτη αναπαραγωγή των ζώων. Όμως, όλοι οι ευαισθητοποιημένοι πολίτες γνωρίζουν ότι η αλήθεια κρύβεται πίσω από τα οικονομικά συμφέροντα, καθώς κάθε χρόνο το εμπόριο δερμάτων και κρέατος φώκιας αποφέρει στην τοπική οικονομία περίπου 12 εκατ. ευρώ.

Τόπος της σφαγής, ο κόλπος στην περιοχή του Σεντ Λόρενς, στο Κεμπέκ.
Στην πραγματικότητα, οι χιλιάδες φώκιες θανατώνονται με χτυπήματα δια αιχμηρού ροπάλου ή γδέρνονται ζωντανά. Φέτος, ο Καναδάς αύξησε τον αριθμό των ζώων, που επιτρέπεται να δολοφονηθούν, με το πρόσχημα ότι ο πληθυσμός τους άγγιξε τα 6 εκατομμύρια, αριθμός κατά τρεις φορές μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο της δεκαετίας του ’70.

Όμως, οι ίδιοι οι κυνηγοί έχουν παρατηρήσει ότι ο αριθμός των ζώων έχει μειωθεί δραματικά, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, εξαιτίας του λιώσιμου των πάγων, λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας.

Το μομάκι said: Για ανθρώπινο πλάσμα είσαι καλά ενημερωμένη για τις φώκιες! Αν δεν ήμουν αντίθετος στην κλωνοποίηση, Θα με βόλευε να σε ……..κλωνοποίησω!

«Θα με βόλευε να σε ……..κλωνοποίησω!! »
xαχα….κι εμένα θα με βόλευε …θα μοίραζα τις δουλειές μου..και δεν θα είχα τόσο τρέξιμο!!!!!

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 120,999 hits
Ιανουαρίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
    Φεβ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Σελίδες

