Φεγγαροστολίσματα!!!

Για σένα…

Posted on: Φεβρουαρίου 2, 2007

5591551.jpg

Tόσο η νύχτα,
τόσο η βοή
στον άνεμο
τόσο η στάλα
στον αέρα,
τόσο η σιγαλιά
τριγύρω η θάλασσα
η δεσποτική
καμάρα τ’ ουρανού
με τ’ άστρα
τόσο η ελάχιστή σου
αναπνοή
Που πια δεν έχω
τίποτε άλλο
μεσ’ στους τέσσερις
τοίχους,
το ταβάνι,το πάτωμα
να φωνάζω από σένα
και να με χτυπά
η φωνή μου
να μυρίζω
από σένα
και ν’ αγριεύουν
οι άνθρωποι
επειδή
το αδοκίμαστο
και το απ’ αλλού
φερμένο
δεν τ’ αντέχουν
οι άνθρωποι
κι είναι νωρίς,
μ’ ακούς
είναι νωρίς ακόμη
μεσ’ στον κόσμο αυτόν,
αγάπη μου
να μιλώ για σένα
και για μένα.

* Oδυσσέας Ελύτης *

1 Response to "Για σένα…"

Τι δεν έκανα για σένα,
μόνον ο Θεός το ξέρει.
Ούτε που τα γράφει πένα,
ούτε χείλι τα προφέρει.

Τι δεν έκανα θυμήσου,
στην πορεία αυτού του δρόμου,
είχα βάλει τη ζωή σου
πάνω κι απ’ τον εαυτό μου.

Τι δεν έκανα για σένα,
μα κι αν σ΄έχασα χαλάλι.
Πάλι θα τα ξανακάνω
αν ερχόσουνα και πάλι.

Τι δεν έκανα για ρώτα,
ρώτα τη συνείδησή σου.
Με τα κρύα μου τα χνώτα
ζέσταινα και τη ζωή σου.

Για σένα, για σένα,
ως και τον εγωϊσμό μου θυσιάζω.
Για σένα, για σένα,
τη ζωή μου πια ολόκληρη αλλάζω.

Γιάννης Πουλόπουλος Στίχοι: Πυθαγόρας

πολύ όμορφο το έκανες!

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,509 hits
Φεβρουαρίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Ιαν.   Μαρ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

