Φεγγαροστολίσματα!!!

Μ’ αρέσει να μη λέω πολλά..

Posted on: Φεβρουαρίου 3, 2007

68247dqzn6fxkbf.gif

Υπόγεια Ρεύματα
Μουσική: Υπόγεια Ρεύματα
Πρώτη εκτέλεση: Υπόγεια Ρεύματα

 Μ’ αρέσει να μη λέω πολλά
μη λέω πολλά
μ’ αρέσει να κοιτάω ψηλά
κοιτάω ψηλά στ’ ατέλειωτα τραγούδια
με τη σκιά μου να πετώ, να πετώ
να πιάνω αστέρια στο βυθό
στο βυθό, βυθό της μουσικής σου
Κι όταν θα πέφτει η παγωνιά, η παγωνιά
να κάνω κύκλους σαν ολό, ολόγιομο
φεγγάρι στη σκηνή σου

Να ‘ταν τα φώτα τα θαμπά, τα θαμπά
να ‘ταν αστέρια φωτεινά, φωτεινά
στα χέρια να στ’ αφήσω

Μάτια μου ψάξε να με βρεις, να με βρεις
ψάξε στους δρόμους της σιωπής
μοναχός θα σβήνω τη μορφή μου

6 Σχόλια to "Μ’ αρέσει να μη λέω πολλά.."

feggaroskoni οι στιχοι του τραγουδιού ταιριάζουν σε μένα απόλυτα.

(Αρα..8848m, θα σου αρέσει και αυτό υποθέτω…στο αφιερώνω!!)

Δε μετανιώνω!!!
Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς
Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Τουρνάς

Τι θα πει απαγορεύεται δεν έμαθα
ένα νόμο ξέρει μόνο η καρδιά μου
πάντα έκανα ότι ήθελα κι ας έπαθα
όσα λάθη έχω κάνει είναι δικά μου

Για ό,τι έχω κάνει δε μετανιώνω δε μετανιώνω
είναι η ζωή μια πλάνη γεμάτη δάκρυ και ψέμα μόνο
και πίστεψα σε σένα κι εσύ ήσουν ψέμα κι εσύ ήσουν ψέμα
για ό,τι έχω κάνει δε μετανιώνω δε μετανιώνω

Τι θα πει απαγορεύεται δεν έμαθα
ένα μέτρο είχα πάντα στη ζωή μου
ό,τι είμαι ό,τι κάνω κι ό,τι έπαθα
δεν τ’ αλλάζω η ζωή είναι δική μου

Για ό,τι έχω κάνει δε μετανιώνω δε μετανιώνω
είναι η ζωή μια πλάνη γεμάτη δάκρυ και ψέμα μόνο
και πίστεψα σε σένα κι εσύ ήσουν ψέμα κι εσύ ήσουν ψέμα
για ό,τι έχω κάνει δε μετανιώνω δε μετανιώνω…

feggaroskoni…….αυτο ταιριάζει ακόμα περισσότερο

Δημήτρης Παναγόπουλος

Από την πόρτα σου αν θα βγω
θα δω τον ήλιο στρογγυλό
και με το όμορφο στερνό χαμόγελό σου

Μια καλημέρα θα σου πω
μετά θα φύγω, θα χαθώ
και ίσως με ξαναδείς μονάχα στ’ όνειρό σου

Γιατί είμ’ αέρας που περνά
μέσα στης πόλης τα στενά
και κάνει τα κλειστά παράθυρα να τρίζουν

Γιατ’ είμαι αύρα εσπερινή
πνοή καθάρια ζωντανή
που κάνει τα γερμένα φύλλα να θροΐζουν

Φεύγω ψηλά για το βουνό
κι ύστερα πέφτω στο γκρεμό
και ταλαντεύομαι στα βάθη και στα ύψη

Και κουβαλάω μες τη σιγή
μιαν ανυπόταχτη κραυγή
και κάποια ανείπωτη ελπίδα που ‘χεις κρύψει.

to komati einai teleio

Καλή εβδομάδα marie..
Είναι όντως υπέροχο κομμάτι!!

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,509 hits
Φεβρουαρίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Ιαν.   Μαρ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

