Φεγγαροστολίσματα!!!

Σε επιθυμώ η σε χρειάζομαι;;

Posted on: Φεβρουαρίου 24, 2007

1169188602.jpg 

Αγάπη..
Γιατί κοιτάζω τα μάτια σου;
για να διακρίνω το σεισμό της ψυχής σου
ή για να θαμπωθώ από την αντανάκλαση
του δικού μου φωτοστέφανου.
Γιατί αφουγκράζομαι τα λόγια σου;
για να ακούσω το υπόγειο τραγούδι σου
η για να παρελάσω με τον παιάνα του θαυμασμού σου για μένα
Γιατι σε επισκέπτομαι;
για να φωτογραφίσω τα αξιοθέατα της ύπαρξής σου
η για να σου επιδείξω τις συλλογές της αλαζονείας μου.
Σε επιθυμώ ή σε χρειάζομαι;
Σε αγαπώ ή σε προσηλυτίζω στη θρησκεία του εγώ μου;

5 Σχόλια to "Σε επιθυμώ η σε χρειάζομαι;;"

προς το παρών μας έχεις προσηλυτίσει στο μπλογκ σου.

Να’σαι καλά keimgreek..

και…Σ’ευχαριστώ Θοδωρή!!!

Σ’ευχαριστώ Μελένιε μου!!!!

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Φεβρουαρίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Ιαν.   Μαρ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

