Φεγγαροστολίσματα!!!

«Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ»

Posted on: Μαρτίου 1, 2007

 card32.jpg

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΕΧΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ? ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΟΥΝΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ..

ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.

ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ..

ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΜΑ ΣΥΝΑΜΑ

 ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΑΧΩΡΟ..

ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΙ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑ ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ!!

ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΤΟΝ ΓΑΛΑΖΙΟ ΟΥΡΑΝΟ ΜΟΥ..

ΣΑΝ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΤΑΡΑΞΕ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΟΥ…ΕΚΕΙ…

ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΘΑ ΦΟΡΑ

ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΨΑΧΝΕΙΣ..ΝΑ ΚΟΙΤΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ

ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΣ..

ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ..

ΤΑ ΑΠΙΘΑΝΑ ΠΙΘΑΝΑ, ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΝΑ..

ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΨΥΧΗ..

«Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΕΚΕΙ!!!

ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ..

22997l1dwn476l51.gif

7 Σχόλια to "«Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ»"

feggaroskoni κάθε post δικό σου είναι και μια έκπληξη !!

Διαφωνώ κάθετα! Γράφει πολύ ωραία δεν αντιλέγω,ποιητικά , όμορφα,ρομαντικά……
Όμως η εναλλαγή του θέματος , νομίζω ότι είναι εξίσου σημαντική και αυτή. Λίγος πεζός λόγος, πεζό θέμα και μετά περιμένεις με μεγαλύτερη ευχαρίστηση να ακούσεις και τα λιγότερο πεζά, τα ποιητικά , τα αέρινα….Η γνώμη μου είναι καλοπροαίρετη. Επειδή όντως γράφεις ωραία , θα ήθελα να διάβαζα κάτι που αγγίζει περισσότερο την καθημερινότητα , τα προβλήματα που μας αγγίζουν κάθε ώρα, κάθε στιγμή. Κάτι πιο γήινο , πιο χειροπιαστό, πιο ρεαλιστικό ! Ευχαριστώ για την αποδοχή των σχολίων . Αν πάλι θεωρείς ότι σε προσβάλλουν , υπάρχει και το delete!Ευχαριστώ και πάλι!

Η feggaroskoni έχει ένα ωραίο στυλ ,ποιητικό και πολύ ευαίσθητο.Αυτο που μου αρέσει είναι ότι δεν ασχολείται με τα καθημερινά γιατί τα καθημερινά τα ζούμε κάθε στιγμή και λεπτό και μας βασανίζουν άλλωστε κάθε στιγμή και λεπτό.Νομίζω πως έχουμε ανάγκη απο το διαφορετικό αυτο που θα μας κάνει πιο ευαίσθητους και θα μας μεταφέρει σε άλλο κόσμο.Νομίζω πως πρέπει να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο γιατί άλλωστε αυτος ο τρόπος μας δίνει και το μαναδικό τρόπο σκέψης και έκφρασης της φεγγαρόσκονης.Αυτο το μοναδικό θα ήθελα εγω κι όχι τον ψέυτικο για χάρη ας πούμε υψηλή αποδοχή του blog της απο την υπόλοιπη κοινότητα.
Οσο για το delete (της προυγούμενης άποψης) είμαι σίγουρος ότι δε θα το κάνει γιατί δεν είναι στο στυλ της.(είμαι σίγουρος)

Σεβαστή η άποψη σου και καλά τεκμηριωμένη. Εγώ δεν είπα να το κάνει για να γίνει αποδεκτή. Απλώς εξέφρασα τη γνώμη μου . Είχα την περιέργεια να δω , μπορεί να γράφει εξίσου καλά και σε πιο πεζά πράγματα.Δεν θέλω να επιβάλλω τη γνώμη μου σε οτιδήποτε , πως θα μπορούσα άλλωστε ? Είμαστε εδώ για να εκφράσουμε πράγματα που δεν μπορούμε να κάνουμε αλλού , έτσι δεν είναι? Ούτε ζήτησα από κανέναν να γίνει ψεύτικος και να μη δείχνει το πραγματικό του εαυτό. Ευχατιστώ για τα λόγια σου αλλά θα προτιμούσα να τα άκουγα από την ίδια. Όσο και να μιλά κανείς στη θέση του άλλου δεν μπορεί ποτέ πραγματικά να πει αυτό που θέλει να πει ο άλλος , διότι δεν θα χρησιμοποιήσει τις ίδιες λέξεις, δεν θα βάλει τα κόμματα στο ίδιο σημείο……

Εγώ δεν θα διαφωνήσω μαζί σου «imikrimarika» γι’ αυτά που λες και αισθάνεσαι.. ίσως τώρα που γράφω να διανύω μια από τις οχι και καλύτερες περιόδους της ζωής μου.. αυτό όμως δεν μπορεί να με νικήσει ούτε θα σταματήσω εδω.. κάτι πρέπει να κάνω για να το αλλάξω να το αποβάλω.. αυτό λοιπόν κάνω καθημερινά.
Γι’αυτό βλέπω μόνο με θετική ματιά αυτά που μου συμβαίνουν και προσπαθώ να βρω διεξόδους γράφοντας.. γράφω επειδή μου αρέσει να γράφω, προσπαθώντας να ζήσω τις στιγμές μου… και όχι μόνο !!! Αλίμονο αν η φτωχή μου πένα
δεν βγάλει της ψυχής μου τα μύχια! Εκτονώννομαι άμα γράφω. Προσπαθώ να μετατρέψω την ροή της σκέψης μου σε γραπτό λόγο γιατί ετσι μου αρέσει.
Είναι για μένανε ..και για οποιον νιώθει οπως κι εγώ!!
Οσο για σένα φίλε 8848..σ’ευχαριστώ!!

Χαίρομαι για σένα ! Η αλήθεια είναι ότι ο γραπτός λόγος είναι μεγάλη παγηροριά. Μακάρι να μπορούσαν όλοι να εκφράσουν αυτά που αισθάνονται πάνω σε μια κόλλα χαρτί. Θα είχαν γλυτώσει από πολλά βάσανα. Απλώς αυτό που θέλω να πω είναι , το έχω νιώσει κι εγώ, ότι καμμιά φορά αυτός ο κόσμος που δημιουργούμε με τη φαντασία μας , όταν τον ζούμε υπερβολικά έντονα ,ίσως λέω, δεν ξέρω, να μας απομακρύνει από τη πραγματική ζωή που μας περιμένει εκεί έξω! Κι εγώ τώρα ξεκίνησα να γράφω . Ίσως το ήθελα πάντα και δεν το τολμούσα. Αλλά καμμιά φορά , μήπως οι λέξεις , τόσο ωραία ειπωμένες και θεϊκές μας απομακρύνουν από τη γήινη φύση μας?Μου αρέσει υπερβολικά που γράφω αλλά θέλω ταυτόχρονα να έχω τα δύο πόδια μου στη γη , να ξέρω τι μου γίνεται ανά πάσα στιγμή και όχι να ψαχουλεύω σκοτάδια που μπορεί να κρύβουν φόβους ξεχασμένους, παιδικούς, ξωτικούς!

απο τις πιο ωραίες ερωτικές εξομολογήσεις!
εκφραστικότατη μπράβο

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Μαρτίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Φεβ.   Απρ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

