Φεγγαροστολίσματα!!!

Κι όμως ήταν εκείνη!!!!

Posted on: Μαρτίου 31, 2007

romantic.jpg

Παιχνιδιάρικη διάθεση τριγύρω και  ο ανοιξιάτικος αέρας της Μπλογκοχώρας  οδήγησε την φίλη μου.. lisadel  να με βάλει σε δημιουργικό πειρασμό!!
Μου ζητήθηκε λοιπόν να ζωγραφίσω μια εικόνα με γράμματα, χρησιμοποιώντας τις λέξεις.. Αερικό, φόβος, ένωση, μορφή, τρέχω.
 .

Την είδε μέσα στο πλήθος, και χάθηκε στα δυο της μάτια, ήταν εκείνη η στιγμή που η ομορφιά συναντούσε το όνειρο… Περπατούσε μ’ ενα χαμόγελο γεμάτο αυτοπεποίθηση!
Σαν κάποιο αερικό του δάσους, με τα μαλλιά της να ανεμίζουν και να παίζουν παιχνίδι με τον άνεμο, προχωρούσε προς το τέλος του δρόμου…μαγνιτισμένος απο το θέαμα την ακολούθησε…παρακολουθώντας την μορφή της, την κάθε της κίνηση, το κάθε της χαμόγελο, την κάθε της ανάσα!
Για μια στιγμή οι ματιές τους συναντήθηκαν, η απόλυτη στιγμή της ένωσης.
 Η στιγμή που χτύποι της καρδιάς του σταμάτησαν, τα γονατά του έτρεμαν, ο φόβος τον κυρίεψε πως θα την έχανε για πάντα. Του χάρισε το ωραιότερο χαμογελό της και ετοιμάστηκε  να φύγει πρός το άγνωστο.

Έτρεξε να την προλάβει, η καρδιά του φώναζε πως δεν έπρεπε να την αφήσει να χαθεί!! Ήξερε οτι την ήθελε, το ήξερε απο την πρώτη ματιά, ηταν ΕΚΕΊΝΗ!Λίγο πριν φύγει σκύβει τον κοιτάζει βαθειά στα ματια ..του χαμογελα, ξέροντας πως οι δρόμοι τους θα συναντηθούν…ξανά!!!

“..άλλωστε, τι χρειάζεται να ειπωθεί ανάμεσα σε έναν ποιητή και σε μια νεράιδα του δάσους-αρκεί το βλέμμα-εκείνοςνα της χαρίζει παντοτινή αφοσίωση

-χιλιάδες στίχους-

εκείνη

να του χαμογελά

μόνο να του χαμογελά

να δίνει νόημα σε αυτόν

-στον κόσμο ολάκερο-”

10 Σχόλια to "Κι όμως ήταν εκείνη!!!!"

Τι ΥΠΕΡΟΧΗ φωτό!!!
Σαν τους στίχους που (περπατώντας) αφήνεις δεξιά κι αριστερά, αγγίζοντας γλυκά καρδιές…
Είσαι αλήθεια φεγγαρόσκονη 🙂
.
Μα γιατί το συναπάντημα να ‘ναι πρόσκαιρο; Γιατί να πρέπει πάντα να φύγει; Δεν υπάρχει σ’ αυτήν εδώ τη γη τόπος για το Όνειρο;

Δανάη σ’ευχαριστώ. Οι εικόνες που χρωματίστηκαν από τις λέξεις σου ανοιξιάτικες , ρομαντικές, θλιμμένες, πολύχρωμες.
Οι λέξεις που βγαίνουν από την εικόνα που διάλεξες, ΟΝΕΙΡΕΜΈΝΕΣ

H ελπίδα που αφήνει στο τέλος μου άρεσε πολυ.
Έγραψες μια πολύ ωραία ιστορία….εύχομαι να τα καταφέρω κι εγω
Φιλιά

1.Σ’ευχαριστώ Sadmanivo…και χαίρομαι που η φεγγαρόσκονη μου αγγίζει κάποιες καρδιές!! Ζούμε στην πραγματικότητα, Sadmanivo μου, αλλά πόσο νομίζεις να απέχει απο το όνειρο; Μια στιγμή που χάθηκε!! Αυτή είναι η απόσταση μεταξύ τους…

«Στα χαμένα μονοπάτια τής ψυχής μου βαδίζω
στ’ ανεκπλήρωτα όνειρά μου πάλι πίσω γυρίζω
κι όλ’ αυτά μοιάζουν ταξίδι που χάνω και πάει
πληγή που δεν κλείνει και συνέχεια πονάει
μ’ έναν ήχο που στ’ αυτιά μου ακόμη σφυρίζει
και ξανά η αναζήτηση μέσα μου αρχίζει
και νιώθω τόσο αδύναμος και τόσο φοβάμαι
που οι τύψεις μ’ έχουν κάνει πια να μη θυμάμαι
κι έτσι παλεύω για εκείνα που νιώθω χαμένα
λες και έχω κάτι πάλι ν’ αποδείξω σε μένα
κι όλ’ αυτά που στη ζωή μου βρεθήκαν
ν’ αναρωτιέμαι τώρα πού ‘ναι και γιατί χαθήκαν»

2.lisadel εγω σ’ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!

3.trelofantasmeni είμαι σίγουρη οτι θα γράψεις κάτι πολύ όμορφο..γιατί γράφεις υπέροχα..μόνο που δεν μπορώ να απαντήσω στο blog σου.. και δεν ξέρω γιατί!!

Άκουσα οτι και άλλη κοπέλα απο το wordpress εχει προβλημα να απαντήσει σε μπλογκ του blogspot δεν ξέρω γιατι κοπέλα μου συμβαίνει αυτό..τι σου βγάζει δηλαδή?

trelofantasmeni

Ούτε εγώ μπορώ να απαντήσω στο μπλογκ σου. Δεν υπάρχει τρόπος για σχόλια. Προσπάθησα και κλίκαρα παντού στη σελίδα σου, αλλά τίποτα. Νόμιζα οτι εσύ έφτιαξες έτσι τη σελίδα επειδή δεν θες σχόλια.
Danai

συγγνώμη που εκμεταλεύομαι τη σελίδα σου για επικοινωνία με την τρελοφαντασμένη αλλά πιστεύω οτι θα καταλάβεις.

Λοιπον η σελίδα μου εχει σημείο για comment και φυσικά δέχομαι κομμεντ απο όλους δεν αποκλείω κανέναν , ισως το wordpress να μην ειναι συμβατο με το blogspot δεν ξερω ρε κοριτσια τι συμβαινει …κρίμα γιατι εγω πολύ θα ήθελα να διαβάζω τα σχόλιά σας. Δεν είμαι και ειδική σ΄αυτά.
H Elena στέλνει πάντα κομμεντς

Πάρτε ένα μαιλ ή αυτο που αναγράφω όταν σας αφήνω κόμμεντ ή το εξής : a_s8723@yahoo.com

Kορίτσια εγω τα κατάφερα..και σου άφησα σχόλιο..πριν λίγο..
αντε καλή αρχή!!! 🙂

Καλησπέρα Φεγγαρόσκονη, υπέροχο το κείμενο σου και πολύ καλή και η στερεοσκοπική φωτό που έχεις βάλει. Την κάνω copy, ελπίζω να μην σε πειράζει 🙂

aeriko fovos enosi morfi trexo …
ta kataferes kai sti foto na yparxoun aftes oi …lekseis oxi mono sto keimeno.
🙂

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Μαρτίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Φεβ.   Απρ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

