Φεγγαροστολίσματα!!!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ & ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!

Posted on: Απρίλιος 3, 2007

anastasi0406.jpg

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλο τον κόσμο… Μακάρι η Ανάσταση του Κυρίου να αναστήσει τις ψυχές όλων μας και να βρούμε, ο καθένας από εμας, αυτό που ζητάει…. Να γεμίσουν οι καρδιές μας Αγάπη για τον συνάνθρωπό μας…

Να περάσετε όμορφα,να ξεκουραστείτε,να διασκεδάσετε……και προσοχή στο αλκοόλ,τη μαγειρίτσα, και τα κοψίδια..

desfaxane.jpg

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

18 Σχόλια to "ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ & ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!"

feggaroskoni Χρόνια πολλά και καλές γιορτές.

φεγγαρόσκονη άλλαξες στυλ ή…..μου φαίνεται ? Καλό πάσχα !

Καλό Πάσχα κι από μένα! Αυτό σημαίνει ότι τις επόμενες ημέρες δεν έχει ποιηματάκια; 😦

Καλό Πάσχα φίλη μου και φίλοι μου, και καλή ξεκούραση σωματική και ψυχική!!
Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr

Χρόνια Πολλά και καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση κι απο μένα …την αγάπη μου σε όλους/ες σας , σήμερα η dolphin μου άφησε κομμεντ δεν ξέρω πως το έκανε ας μας πει την παρακαλώ. Περιμένω και ενημέρωση απο την Helena28 για να δω πως μπορω να διορθώσω το μπλογκ μου για να μου απαντάτε.

Φεγγαρόσκονη μου άρεσαν πολύ τα κομικ φωτο που έβαλες η απάνητση του αρνιού είναι όλα τα λεφτα….να είσαι καλά!

Trelofantasmeni…..πλάκα έχει το όνομα σου …είσαι όντως τρελοφαντασμένη? Σε διαβάζω τακτικά αλλά καθότι άσχετη των ασχέτων από κομπιούτερ…δεν έχω βρει ακόμη τρόπο να σου αφήνω τα σχόλια μου…θα το βρω …που θα μου πάει…η αλήθεια είναι….ότι μ’αρέσει να ανακαλύπτω μόνη μου τη λύση σε ένα πρόβλημα….το παιδεύω μέχρι εσχάτων…γι’αυτό και μου άρεσαν τα μαθηματικά στο σχολείο…και μόνο άμα δω ότι δεν καταφέρνω απολύτως τίποτα μόνη μου …τότε και μόνο τότε …ζητάω βοήθεια ….δεν είναι θέμα εγωϊσμού ….είναι θέμα επιμονής …να δεις μέχρι που είναι οι δυνατότητες σου…είναι και αυτό μια ανακάλυψη του εαυτού σου…μ’αρέσει να ψάχνω…άμα σου το δώσουν έτοιμο….χωρίς καμμία προσπάθεια …δεν έχει απολύτως καμμία χάρη….εκεί είναι και το νόημα της γνώσης….

Φεγγαρόσκονη πως τα καταφέρνεις και έχεις 0 spam blocked….υπάρχει κάτι που δεν κάνω εγώ….σωστά ?

1.8848m Kαλή Ανάσταση Καλό Πάσχα εύχομαι και συ να περάσεις όμορφα
φιλιά πολλά..

2.imikrimarika οχι κορίτσι μου δεν αλλαξα στύλ..απλά έβαλα κάτι πιο..χαρούμενο..δεν σου άρεσαν οι φώτο 😦 Να περάσεις όμορφα σου ευχομα..Καλή Ανάσταση..φιλάκια.

3.Sadmanivo Καλο Πάσχα και απο εμένα!!
Να είσαι καλα…και να περνάς ομορφα!!! (και πάντα θα έχει ποιηματάκια ..δεν γλυτώνεται απο μένα..:) )

4.agorafoviagr καλέ μου φίλε..ευχομαι Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση και καλή ξεκούραση.

5.trelofantasmeni μου.Καλή Ανάσταση καλή μου..και μην μου πλακωθείς στα κουλούρια στα κοκορέτσια και στα αρνιά..Χαλαρά!!! :p

**Χαίρομαι που είστε εδώ φίλοι μου..
και σας τις ανταποδίδω τις ευχές..
Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα !!!!**

Αλήθεια imikrimarika …τι εννοείς με αυτό??(Φεγγαρόσκονη πως τα καταφέρνεις και έχεις 0 spam blocked..) δεν ξέρω και πολλά!!

Μου αρέσουν οι εικόνες σου ….απλώς είναι διαφορετικές ….πιο χαρούμενες…πιο αστείες…Δεν εννοώ τίποτα κακό …αλλά να σε ζηλεύω…χωρίς καθόλου spam…Βέβαια τώρα δεν τους δίνω και πολύ σημασία τα συνήθισα …

Χρόνια πολλά. Γέμισε με άνοιξη, με γέλια, ξεκουράσου και σε περιμένω

Εμένα πάντως μου αρέσουν οι φωτό από το filaki (κι εγώ τις τιμώ δεόντος)!
Καλώς σε βρήκα (αφού με είχες βρει εσύ πρώτα) και Καλό Πάσχα να έχεις 🙂

Hello, Danai!
Thanks for you work, very nice, and have a good weekend. Happy easter.

Χριστός Ανέστη…
Χρόνια Καλά, γεμάτα υγεία και ευτυχία…
Εύχομαι, οι προσδοκίες σου να πραγματοποιηθούν…

Και πάλι, Χρόνια Καλά…

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ παιδιά σε όλους!!!!
Σας ευχαριστώ για τις ευχές..ελπίζω να περάσατε καλά!!!

xronia polla se olous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Απρίλιος 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

