Φεγγαροστολίσματα!!!

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!

Posted on: Απρίλιος 10, 2007

1146819028-b-9021.jpg

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!

Ελπίζω τις μέρες του Πάσχα να περάσατε όμορφα, ξεκούραστα και ξέγνοιαστα.

Ύστερα από απουσία μου λίγον ημερών..πρέπει να ομολογήσω οτι μου λείψατε όλοι πολλύ..μα πάρα πολλύ!!!!!!!!

Πέστε μου πως περάσατε  εσείς τις μέρες του Πάσχα; Εγώ πάντως με αρκετούς συγγενείς, οικογενειακά και με καλούς φίλους.

Το αρνάκι, το κοκορέτσι, σας πέτυχε;

14 Σχόλια to "Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!"

εγώ ξεκουράστηκα γιατί «αρρώστησε» το λαπτοπ μου . 🙂
το ξερεις άλλωστε .
να πω κάτι;
δεν υπαρχει ξεγνοιασια πλέον .
δεν μπορώ να σκεφτώ αργία χωρίς «σκεψεις» ,που επειδή δεν υπαρχει το καθημερινό
άγχος ,που σε προσγειώνει ,οι σκεψεις γίνονται πιό δραματικές και πιό θρίλερ.

feggaroskoni χρόνια πολλά και του χρόνου να μαστε καλά .

Καλά περάσαμε , οικογενειακά όλοι εκεί , δεν κάναμε αρνί και κοκορέτσι , δεν τα τρώμε , ψήσαμε όμως μπριζόλες, πανσέτες και λουκάνικα, σαλάτες και μπύρα και φάγαμε καλά άντε και του χρόνου καλύτερα……είχαμε και καλό καιρό , παιδιά άρχισε το καλοκαίρι ή μου φαίνεται…?
Φιλάκια πολλά

Χρόνια πολλά. Την Μ.Παρασκευή που άρχισε η άδειά μου πήγα για ψώνια με το γιο μου, είδα το βαφτιστίρι μου, έβαψα τα μαλλιά της νουνάς του γιού μου και μετά από πολύ τρέξιμο ξάπλωσα κατά τη μία με έντονους πόνους στομάχι καρδιά. Κατά τις τρεις πήγα νοσοκομείο, περίμενα να πάει τέσσερις που αλλάζουν βάρδια οι γιατροί, μου έκαναν ένεση και εξετάσεις μου έιπαν οτι δεν έχω τίποτα. Δεν έφυγα γιατί οι πόνοι στο στομάχι ήταν πολύ έντονοι. Κατά τις εξίμιση αποφάσισαν να μου βάλουν ορό με φάρμακο για το στομάχι, να μου δώσουν θεραπεία και συμβουλές και κατά τις οχτώ που δεν πονούσα πολύ έφυγα. Τ ο βράδυ δεν πήγα ανάσταση αφού κοιμήθηκα κατά τις δέκα. Μετά καλά. Πέτυχα και τη μαγειρίτσα και κουράζω και εσάς για να βγάλω το άχτι μου…
Συγγνώμη αλλά τώρα που τα έγραψα νιώθω καλύτερα

Καλησπέρα παιδιά..
thelastrealanwnymous..ελπίζω ολα καλά τώρα με το λάπτοπ!! Όσο για την ξεγνοιασιά στην εποχή μας έχεις ενα δίκιο..εγώ όμως νιώθω παιδί αυτές τις μέρες…κι ίσως όλο αυτό να οφείλετε στα μικρά μου που ζω μαζί τους την κάθε στιγμή και την χαίρομε !!!

8848m.. και του χρόνου λοιπόν να’μαστε καλά. Που πέρασες τις μέρες αυτές δεν μας είπες.

trelofantasmeni ..απο’τι κατάλαβα super πέρασες!!! Ναι όντως μύρισε καλοκαίρι..άντε να’ρχίσουμε και τα μπανάκια σιγά σιγά!!!

lisadel καλή μου λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου…περαστικά. Κι ευχομαι του χρόνου να περάσεις καλύτερα.

Καλά ήτανε , λίγο κουραστικά…και τώρα ας ξαναμπαίνουμε σιγά-σιγά στους καθημερινούς μας ρυθμούς!

Χριστός Ανέστη, Χρόνια καλά!!
Σε ευχαριστώ Φεγγαρόσκονη για το ευγενικό σου σχόλιο στο μπλόγκ μου, μα και για το όμορφο τραγούδι που μου χάρισες…
Όμορφο να’ναι το βράδυ σου!!!

Ηταν όμορφα φίλη μου. Βγήκα έξω με την παρέα όσο δε βγήκα εδώ και μήνες. Βοήθησε και ο καιρός σε αυτό. Φέτος μπορώ να πω ότι αισθάνθηκα το κλίμα του Πάσχα αρκετά έτσι όμορφα. Ο απολογισμός είναι θετικός!! Ολα πήγανε καλά!!
Καλό βράδυ να έχεις φίλη μου και εσύ και όλοι οι φίλοι!
Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr

Χρόνια πολλά με υγεία και ότι καλύτερο μέσα απο την καρδιά μου!

χρόνια πολλά με υγεία σε όλους !

Φεγγαρένια μου, καλημέρα και φιλάκια… Θα τα πούμε συντόμως 🙂

Sadmanivo…agorafoviagr ..imikrimarika…keimgreek…Νίκος Περάκης..και
CKHEART..Χρόνια πολλά σε όλους..Σας ευχαριστώ..να’σται καλά φίλοι μου!!
Να περάσε τε ενα υπέροχο Σ/Κ

Το Σαββατοκύριακο φίλη μου πέρασε και εύχομαι σε εσένα και στους υπόλοιπους καλούς φίλους καλή εβδομάδα 🙂
Με αγάπη
Agorafoviagr

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,509 hits
Απρίλιος 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

