Φεγγαροστολίσματα!!!

Ένα γράμμα…!!!

Posted on: Μαΐου 4, 2007

24.jpg

«Αγαπημένη μου, θα εκπλήσσεσαι που μετά από τόσα χρόνια ακούς πάλι νέα
μου. Ακόμα και αν δεν το ξέρεις, ακόμη και αν δεν το νοιώθεις ήσουν και
θα είσαι για πάντα η αγαπημένη μου. Δεν πέρασε, δεν περνάει μέρα που η
σκέψη μου να μην ταξιδέψει σε σένα, που κάποιος ήχος, κάποια εικόνα να
μην σε θυμίζει.
Στην κυριολεξία αναπνέω την παρουσία σου. Πέρασαν πολλά χρόνια, σχεδόν
είκοσι, που δεν ειδωθήκαμε και είναι σαν χθες… Μπορώ να περιγράψω κάθε
στιγμή, κάθε λόγο σου, κάθε σου κίνηση, κάθε σκέψη που έκανα, κάθε
συναίσθημα στην πολυτάραχη γνωριμία μας.  Μπορώ να περιγράψω το φύσημα
του ανέμου, κάθε ριπή του καθώς ορμούσε ανάμεσα στα όμορφά σου μαλλιά,
την διαφάνεια του μικρού σου δακτύλου καθώς το πετύχαιναν οι ακτίνες του
ήλιου, την φρεσκάδα κάθε σταγόνας της θάλασσας που αναπαυόταν στον γυμνό
σου ώμο, οτιδήποτε εγώ και η φύση έχουμε μοιραστεί μαζί σου.
Πέρασαν πολλά χρόνια. Η παρουσία σου που με στοίχειωνε η ανάμνησή σου που
μού-τρωγε τα σωθικά, η πάλη που με εξαντλούσε, σήμερα έχουν καταλαγιάσει
ή αν θες έχω παραδοθεί. Η μοίρα καθόρισε τις τύχες μας. Και όπως το νερό
του ποταμού αφήνει διάφανα να φανούν τα βότσαλα του βυθού έτσι και η
εικόνα σου είναι πιο καθαρή από ποτέ.
Το φως έχει την μορφή σου το νερό είναι το άγγιγμα σου, ο αέρας έχει τον
ήχο της φωνής σου, οι αισθήσεις μου τρέφονται από την μυρωδιά και την
γεύση του κορμιού σου… Πέρασαν πολλά χρόνια και οι δρόμοι μας χώρισαν,
ούτε αυτή η κάρτα δεν ξέρω αν θα σε προλάβει. Δεν ξέρω αν η ιστορία μας
υπήρξε κατάρα ή ευλογία για μένα, ξέρω όμως πόσο γυμνός και πτωχός θα
ήμουν αν δεν σε είχα γνωρίσει».

(Ένα γράμμα που έστειλε κάποιος σε παλιά του αγαπημένη..)9727separation_by_irondoomdesign2.jpg


 

18 Σχόλια to "Ένα γράμμα…!!!"

Πόνος, ευτυχία, ανοποκλήρωτη αγάπη. Απλά υπέροχο

Δικιο εχεις lisadel….Πονος!! Ειναι ορισμενες καταστασεις στην ζωη μας,που το αποτελεσμα τους μας φερνει πονο.Μια απο αυτες ειναι και το οταν χασουμε τον ανθρωπο που η μετεπειτα πορεια και «οι μετα» απο «αυτον»,θα μας εκανε να καταλαβουμε οτι οντως χασαμε τον «ιδανικο συντροφο μας».

feggaroskoni συγκινητικό!

Υπέροχο….
Θα μπορούσε να γίνει ένα πολύ όμορφο ποίημα…..

Σε ευχαριστώ Φεγγαρένια που περνάς και αφήνεις το ίχνος σου….
Όμορφο να’ναι και το δικό σου Σαββατοκύριακο….
🙂

Είναι σαν μια ωδή στις ανολοκλήρωτες αγάπες.
Πιστεύω πως τίποτα δεν χάνεται.
Προς στιγμήν ίσως νιώθουμε ότι χάνεται..
Μα στο τέλος, τίποτα.
Γι’ αυτό δεν χρειάζεται να γίνει η απώλεια συνήθειά μας (που λένε και τα Διάφανα)
Γιατί τις περισσότερες φορές οι επιλογές είναι καλά κρυμμένες στα χέρια μας.
Πολύχρωμη και να χαμογελάς!

Η παραλήπτρια του μπορεί να θεωρεί τον εαυτό της πολύ τυχερό που αγαπήθηκε τόσο πολύ…ο έρωτας αυτού του άντρα είναι σπάνιο δώρο.
Πολύ όμορφο το ποστ σου αγαπημένη φιλενάδα.

Υπέροχο………. κείμενο.
Πλούσιο σε εικόνες και συναισθήματα.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά μ άγγιξε, ίσως γιατί….. έχω κι εγώ μια αγαπημένη – λίγο μακριά μου αλλά και πολύ κοντά μου- η αλήθεια είναι ότι τολμώ να την αποκαλώ αγαπημένη χωρίς να της το έχω πει και χωρίς να μου το έχει πει.
Αχ! βρε Φεγγαρένια τι μου κάνεις αχ!!!!!

Πολύ όμορφο.
Η παραδοχή θέλει κότσια 😉

… Με τι τραγούδι τώρα να συνοδέψω το γράμμα αυτό; Ίσως τα χιλιοειπωμένα λόγια να μην είναι καλή ιδέα.. Σου αφήνω απλά μια μελωδία να χορεύει στον αέρα καλοκαιρινής νύχτας.

Πρέπει να είναι πολύ συναισθηματικός και συνάμα ρομαντικός ο φίλος που έγραψε αυτό το γράμμα. Τώρα δεν ξέρω πόσο καλό είναι να ζεις με το παρελθόν. Είναι σαν να σε κυνηγάει ένα φάντασμα. Δε μπορείς να αφεθείς σε νέες καταστάσεις, γνωριμίες αλλά ακόμα και στον ίδιο σου τον εαυτό. Δεν ξεχνώ τον πρώτο μου έρωτα. Δύο χρόνια σχέσης τα θυμάμαι σαν εχτές. Έχουν περάσει 16 χρόνια κι όμως στο μυαλό μου οι αναμνήσεις είναι έντονες. Για να τον ξεπεράσω τον έρωτα αυτό έκανα 2 χρόνια αφού έπαθα μια ερωτική απογοήτευση που μου στοίχησε αρκετά στην ψυχή μου. Η ζωή συνεχίζεται. Δύσκολο είναι, αλλά έτσι είναι. Πρέπει σε κάποια να βάζουμε τη λογική μπροστά μας να μας καθοδηγήσει όσο και αν αυτό μας πονάει.
Με αγάπη
Agorafoviagr

ένα τετοιο γράμμα μπορεί να ικανοποιήσει τον παραλήπτη αρκεί να είναι ο «σωστός» αποστολέας.
σχεδόν όλοι έχουν μετανοιώσει για καποιο πρόσωπο που έχασαν (που έδιωξαν , που προδωσαν κλπ).
αν έπαιρνα ένα τέτοιο γράμμα θα ένοιωθα αμηχανία.
δεν θα ήξερα τι να απαντήσω.
και δεν ξερω αν θα ήθελα και πάλι στη ζωή μου ένα προσωπο από τα παλιά.
🙂

«..δεν περνάει μέρα που η
σκέψη μου να μην ταξιδέψει σε σένα, που κάποιος ήχος, κάποια εικόνα να
μην σε θυμίζει..»(Αυτό τα λέει όλα..γιατί υπάρχει μια στιγμή που νιώθουμε ότι ήρθαμε στη ζωή για να αγαπηθούμε από κάποιον…)

Η αγάπη φίλοι μου είναι πολύ απλή και αθώα τελικά, όταν της το επιτρέπουμε και δεν την πνίγουμε κάτω απο εγωισμό και κτητικότητα..

Ως απάντηση σε αυτό το γράμμα έγραψα αυτό…
«Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ’ αγάπησες
σε περασμένα χρόνια.
Και σε ήλιο, σε καλοκαιριού προμάντεμα
και σε βροχή, σε χιόνια,
δεν τραγουδώ παρά γιατί μ’ αγάπησες.

Μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου
μια νύχτα και με φίλησες στο στόμα,
μόνο γι’ αυτό είμαι σαν κρίνο ολάνοιχτο
κι έχω ένα ρίγος στην ψυχή μου ακόμα,
μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου.

Μόνο γιατί όπως πέρναγα με καμάρωσες
και στη ματιά σου να περνάει
είδα τη λυγερή σκιά μου ως όνειρο
να παίζει, να πονάει,
μόνο γιατί όπως πέρναγα με καμάρωσες.

Γιατί, μόνο γιατί σε σεναν άρεσε
γι’ αυτό έμειν’ ωραίο το πέρασμά μου.
Σα να μ’ ακολουθούσες όπου πήγαινα
σα να περνούσες κάπου εκεί σιμά μου.
Μόνο γιατί σε σεναν άρεσε.

Μόνο γιατί μ’ αγάπησες γεννήθηκα
γι’ αυτό η ζωή μου εδόθη.
Στην άχαρη ζωή την ανεκπλήρωτη
μένα η ζωή πληρώθη.
Μόνο γιατί μ’ αγάπησες γεννήθηκα.

Μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου
μου χάρισε η αυγή ρόδα στα χέρια.
Για να φωτίσω μια στιγμή το δρόμο σου
μου γέμισε τα μάτια η νύχτα αστέρια,
μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου.»
Μαρία Πολυδούρη
(Σας ευχαριστώ όλους, που μοιράζεστε μαζί μου αυτήν την αγάπη..να’στε όλοι καλά!!!)

ο έρωτας δεν σβήνει!!!
αν ήταν μαζί της πως θα ήταν; 😉
καλησπέρα σου

Πολύ συγκινητικό, ξέρω κι εγώ μια παρόμοια ιστορία που κράτησε 60 χρόνια…

Νομίζω ότι το απόσταγμα του γράμματος συγκεντρώνεται στη τελευταία πρόταση :
» Δεν ξέρω αν η ιστορία μας
υπήρξε κατάρα ή ευλογία για μένα,
ξέρω όμως πόσο γυμνός και
πτωχός θα ήμουν αν δεν σε είχα γνωρίσει «

Η αγάπη είναι αυτή που τις περισσότερες φορές πληγώνει..Είναι πολυ ζωντανό το γράμμα γιατί μιλάει για κάτι που υπήρξε , κάτι που ο χρόνος δεν μπόρεσε να μετριάσει η να το σβήσει..Είναι όμορφο να νιώθεις έτσι μετά από τόσα χρόνια..επειδή ζω τώρα κάτι ανάλογο και επειδή και σε μας η μοίρα έχει προκαθορίσει τις τύχες μας,μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω οτι ποτέ δεν θα μπορέσω να είμαι με τον άνθρωπο που ‘εχω αγαπήσει οσο τίποτα περισσότερο στη ζωή μου..

@Αγαπημένη φίλη lisadel..Πράγματη η αγάπη δε χρειάζεται να πληγώνει, δυστυχώς όμως φαίνεται ότι σε μερικές περιπτώσεις αυτό ακριβώς κάνει..
@Κι όμως καλέ μου..ksifos..Πόσο εύκολο είναι να χαθείς μέσα στη δίνη της!!!
@Φίλε μου 8,848m..Είναι σαν μια ωδή στις ανολοκλήρωτες αγάπες..όπως λέει και ο FuSmOKer.
@Καλέ μου Νίκο στα χέρια σου θα γράφονταν ωδή στον «Έρωτα»
@Φίλε μου FuSmOKer.. Σίγουρα τίποτα δεν χάνεται.Είναι οι στιγμές που του χρόνου η φθορά δεν πρόκειται ποτέ να τις αγγίξει….
@Καλή μου trelofantasmeni είναι πράγματι έτσι…ένα σπάνιο δώρο ,απο έναν υπέροχο άντρα!!
@Καλέ μου denisland.. εύχομαι αυτός ο ανεκπλήρωτος έρωτας να βρεί το δρόμο του!!!
@Αχ…keimgreek, πόσο όμορφη είναι η «Αγάπη»
@Κάλή μου confused..Θέλει κότσια και μια απέραντη αγάπη σαν την δική του!!!
@Φίλε Sadmanivo..με χιλιάδες τραγούδια μπορείς να συνοδέψεις την αγάπη!!!
(Νόμιζα η αγάπη είναι θάλασσα βαθειά
ό,τι κρύβει η γη είναι αυτό που ο καθένας μας ζητά
κι ήρθες αεράκι που φυσάει στα μαλλιά
μου δωσες ανάσα στα δικά μου τα φτερά
κι όσο στο μυαλό μου μπαίνεις και χαμογελάς
δίνεις νόημα στο χρόνο και τον σταματάς..)
@Καλέ μου agorafoviagr..Τα περισσότερα πράγματα συμβαίνουν είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε. …πράγματα που συνεχώς μετατίθεται, προσπαθούν, από τη μια, να ξορκίσουν τα στοιχειά του παρελθόντος και, από την άλλη, να καλύψουν την απουσία με το βλέμμα της φαντασίωσης.
@ Φίλε thelastrealanwnymous..Σίγουρα θα ικανοποιούσε κάθε αποστολέα μια τέτοια κατάθεση ψυχής..αλλά πάντα κάτι, κάτι κρυφό μέσα στην καρδιά μας θα μένει ανολοκλήρωτο, κι ανικανοποίητο …
@Καλέ μου melomene.. Η μοίρα όμως είχε ξετυλίξει ήδη τα νήματα της και εν΄αγνοία τους απο την αρχή!!
@ Καλή μου foulianna..60χρόνια?? μιά ολόκληρη ζωή!!!!(πότε θα μας την γράψεις?)
@Φιλεναδα imikrimarika..Στην κυριολεξία αναπνέω την παρουσία σου!!(κι αυτό τα λέει όλα!!!)
@ Φίλε thano..κουράγιο..Ό,τι δε γράφει η μοίρα δεν μπορεί να το φτάσει το χέρι σου, και ό,τι είναι γραμμένο θα σ’εύρει όπου κι αν είσαι…

«Έτσι μιλώ για σένα και για μένα»
«Επειδή σ’ αγαπώ και στην αγάπη ξέρω
Να μπαίνω σαν Πανσέληνος»…
…»Πάντα εσύ τ’ αστεράκι και πάντα εγώ το σκοτεινό πλεούμενο
Πάντα εσύ το λιμάνι κι εγώ το φανάρι δεξιά
Το βρεμένο μουράγιο και η λάμψη επάνω στα κουπιά
Ψηλά στο σπίτι με τις κληματίδες
Τα δετά τριαντάφυλλα, το νερό που κρυώνει
Πάντα εσύ το πέτρινο άγαλμα και πάντα εγώ η σκιά που μεγαλώνει
Το γερτό παντζούρι εσύ, ο αέρας που το ανοίγει εγώ
Επειδή σ’ αγαπώ και σ’ αγαπώ
Πάντα εσύ το νόμισμα και εγώ η λατρεία που το εξαργυρώνει:»….
…»Που πια δεν έχω τίποτε άλλο
Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα
Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου
Να μυρίζω από σένα και ν’ αγριεύουν οι άνθρωποι
Επειδή το αδοκίμαστο και το απ’ αλλού φερμένο
Δεν τ’ αντέχουν οι άνθρωποι κι είναι νωρίς, μ’ ακούς
Είναι νωρίς ακόμη μες στον κόσμο αυτόν αγάπη μου
Να μιλώ για σένα και για μένα.»…
απόσπασμα από το Μονόγραμμα του Οδυσσέα Ελύτη

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Μαΐου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Απρ.   Ιον. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

