Φεγγαροστολίσματα!!!

Αγαπημένες μου Φωτογραφίες…

Posted on: Μαΐου 8, 2007

[rockyou id=67833192&w=579&h=435]

9 Σχόλια to "Αγαπημένες μου Φωτογραφίες…"

Αγαπητή Φεγγαρένια Καλησπέρα…………
Πολύ καλή δουλεία και επίπονη.
Αν! μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις.
Εδώ υποθέτω ότι έχω την επίτομη συρραφή
του κόσμου που ζεις ή θα ήθελες να ζεις……
τον κόσμο των κρυφών σου….ονείρων……..
τις λέξεις που δεν τολμάς να πεις……..
τις πράξεις που θα ήθελες να ζήσεις………
Όχι δεν είμαι ψυχολόγος για να σε αναλύσω
Μ αρέσει ο Κόσμος σου και γίνομαι – κι εγώ –
λαθραναγνώστης των ονείρων σου……..
συνταξιδιώτης –στο ταξίδι των ονείρων σου …..
κομπάρσος στο θίασο του έργου σου….
ιδανικός και ανάξιος εραστής των εικόνων σου….
……………………………………..
Αχ!! Βρε Φεγγαρένια αχ!!!……….

Αχ η φωτογραφία με τα κύματα αχ! 🙂

εμένα πάλι μου άρεσαν τα πολύχρωμα ψαράκια που φιλιούνται…και η κοπέλα μπροστα στη σκάλα που οδηγεί στον ουρανό….μου άρεσε πολύ που εκφράστηκες με ωραίες εικόνες .
Καλή σου μέρα και μία αγκαλιά ¨)

το χαμόγελο πάλι δεν το πέτυχα κλαψ

Τόσο «δικές» σου οι φωτό… τόσο χαρακτηριστικές.. εκτός, από την κίτρινη μπέμπα(!) … Ενδιαφέρον..
Α, εμένα μου άρεσε περισσότερο εκείνη με τα χείλη και την καρδούλα. 😉

@Καλησπέρα φίλε μου «denisland»
Στο «Κόσμος μου» -όπως λές..είσαι πάντα καλοδεχούμενος!!!!
@Καλησπέρα και σε σένα «confused» χαίρομε πολύ που ταξιδεύεις στα κύματά μου!!!
@Φιλενάδα να’σαι καλά…Σ’ευχαριστώ!! Όντως είναι πολύ όμορφα τα ψαράκια!! Trelofantasmeni xαμογελάκι.. 🙂
@Sadmanino φιλαράκι…..έχω κι εγώ μια ολοκαίνουργια «μπεμπούλα» μόνο που είναι μαύρη η δική μου..(σε χαλάει..χαχαχα) Όσο για τη φώτο ..όντως πολύ καλή αυτή που σου άρεσε!!
*** Παιδιά την επόμενη βδομάδα..εχει και συνέχεια απο φώτο!!!

ε, ψιτ, θα με πας βόλτα; Πληηηζζζ??? 🙂

Πολύ όμορφες η κάθε μια πραγματικά ξεχωριστή…μου άρεσε πολύ το FORGIVE ME…
Φανηκε ότι ήθελε πολυ να το πει και να την/τον συγχωρέσει….εστω και με αυτό τον τρόπο.
Φιλια Feggaroskoni.

@ Καλησπέρα Sadmanivo..βολτούλα θέλει το παιδί..άντε να το πάω 🙂

@Καλησπέρα LOCKHEART σ’ευχαριστώ…πολλές φορές μια φωτογραφία.. λέει όσα δεν μπορούν να πούν, χίλιες λέξεις!!!

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,295 hits
Μαΐου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Απρ.   Ιον. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Σελίδες

