Φεγγαροστολίσματα!!!

Ανοιξιάτικη Βροχούλα μου!!!

Posted on: Μαΐου 18, 2007

78511fo3t1×2qz8.gif

Καλημέρααα…Πoλύ χαίρομαι που βρέχει σήμερα κι ελπίζω να συνεχίσει ώς αργά.. Άλλωστε το’χει ανάγκη η γη που διψασμένη εκλιπαρεί τους ουρανούς..το’χει ανάγκη και αυτή η πόλη που έχει βρωμίσει ως το κόκαλο..το’χει ανάγκη και η ψυχή μου, που κουβαλά πολλά τελευταία και συμβολικά θέλει να ξεπλυθεί και αυτή…

Και επειδή πολύ απολαμβάνω την σημερινή βροχή..αυτό για σας!!!

Ανοιξιάτικη Βροχούλα..
Με τις τσέπες αδειανές κι ένα φόβο στην καρδιά
απ’ του κόσμου τις φωνές μες στη γιορτινή βραδιά
σε περίμενα κι απόψε σαν το μάννα τ’ ουρανού
μα ξημέρωσα μονάχος με το φως του αυγερινού.

Ανοιξιάτικη βροχούλα η αγάπη μου η παλιά
στην αγάπη την καινούργια δώρα στέλνει και φιλιά
με το ίδιο το τραγούδι που γυρίζει σιγανά
και ξυπόλητη χορεύει στα σοκάκια τα στενά.

Ανοιξιάτικη βροχούλα μου ψιθύρισε στ’ αυτί
για έναν κόσμο καμωμένο με σοφία κι αρετή
τ’ ουρανού το περιβόλι μοναχά για μας τους δυο
περιμένει φυλαγμένο στου μυαλού σου το βυθό.

Μουσική / Στίχοι: Βαγγέλης Γερμανός

14 Σχόλια to "Ανοιξιάτικη Βροχούλα μου!!!"

Η φωτογραφία είναι πολύ όμορφη …νοσταλγική και μου αρέσει πολύ η βροχή …κι εδώ πήγε κάτι να κάνει…σε ορισμένες περιοχές βρέχει έστω και λίγο , σ΄εμάς εκεί που κόντεψε να πέσει να μας πλακώσει ο ουρανός …τώρα Θεού χαρά και πάλι …καλή σου μέρα και απόλαυσε την βροχούλα αφού σου φτιάχνει την διάθεση.

Καλησπέρα!
Δεν γνωρίζω που βρίσκεστε αλλά εδώ Αθήνα δεν έχει βρέξει (ευτυχώς!) αλλά έτσι όπως το πάει ο καιρός είναι θέμα χρόνου και δεν το γλυτώνω…. 😦
Πιο μικρός, πριν καμιά 10ρια χρόνια μου άρεσε η βροχή και πήγαινα και περπατούσα με τις ώρες στην μπόρα.
Τώρα (εδώ και 6-7+ χρόνια) δεν μου αρέσει καθόλου η βροχή και θέλω 365 μέρες το χρόνο ήλιο και μόνιμα καλοκαίρι (εντάξει καταλαβαίνω από την άλλη ότι αυτό δεν είναι καλό για το κλίμα αλλά απλά λέω τι θα προτιμούσα) 🙂
Μου αρέσει όμως πολύ η καλοκαιρινή η μπόρα που κρατάει λίγο, καθαρίζει τα πάντα και την ατμόσφαιρα (και κάνει και καλό στο χώμα κλπ. – λέμε τώρα)
Την βροχή την σιχάθηκα εντελώς από τα πολλά χρόνια στο manchester και γενικά Αγγλία. Στο Manchester (η πόλη με τις περισσότερες βροχές στη Βρετανία) κατά μέσο όρο βρέχει 325-335 μέρες τον χρόνο (έστω και 10 λεπτά βροχή)…
Φρίκη! Δεν την πάλευα καθόλου από ένα σημείο και μετά..
🙂

Πάρε και ένα άλλο βροχερό τοπίο αφού σ’ αρέσει:

😀

Εμενα ομως που δεν μου αρεσει η βροχη,θα με κανεις να σου αφιερωσω τους στιχους απο το «Πνευματικό Εμβατήριο».

«Ομπρός βοηθάτε να σηκώσουμε τον ήλιο πάνω άπ’ την Ελλάδα, ομπρός, βοηθάτε να σηκώσουμε τον ήλιο πάνω από τον κόσμο. Τί, Ιδέτε. έκόλλησεν ή ρόδα του βαθειά στη λάσπη, κι ά, δετέ χώθηκε τ’ άξόνι του βαθειά μέσ’ το αίμα. Όμπρός, παιδιά,. και δε βόλει μονάχος ν’ ανέβη ό ήλιος, σπρώχτε με γόνα και με στήθος να τον βγάλουμε άπ’ τη λάσπη, σπρώχτε με στήθος και με γόνα να τον βγάλουμε απ’ το γαιμα. Δέστε, ακουμπάμε απάνω του όμοαίματοι αδελφοί του.
Ομπρός, αδέλφια, και μας έζωσε με τη φωτιά του, ομπρός, ομπρός κι ή φλόγα του μας τύλιξε αδελφοί μου.»

Τι ωραίο τραγουδάκι! μπράβο που το θυμήθηκες!
κια η φωτό πανέμορφη!

έχεις δίκιο την χρειαζόμαστε και την βροχούλα και τα ωραία σου post
υέροχη και η φωτογραφία που έβαλες!
καλο σου Σαββατοκύριακο 🙂

Σωστά φίλη το λες ότι το έχει ανάγκη και η γη μας και η πόλη!! Αν και με βαραίνει ψυχολογικά η βροχή, είναι κάτι που κάνει καλό και σπάει και τη μονοτονία του καιρού.
Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr

Aχ, ανασάναμε!
Αχ, δροσιστήκαμε!
Αχ, χρειαζότανε!

Υπέροχο το ανίμι… τόσο δροσερό.. 🙂

an kai imun me to mixanaki kai egina papi autes tis meres pu ebrexe, to kataxarika ;-p

Καλησπέρα σε όλους παιδιά….
@ Καλή μου φίλη trelofantasmeni..Απο της 18/5 που έγραψα το post εως και σήμερα..εδώ στη Πάτρα δεν σταμάτησε να βρέχει .. οχι απλώς το απόλαυσα..αλλά μούσκεψα ως το κόκκαλο!!! 😉
@ Φίλε FuSmOKer..εγώ λατρεύω τη βροχή και δεν τα πάω και πολύ καλά με τον ήλιο!!! 😦
@ Υπέροχη η φώτο που μου έστειλες, confused..Σ’ευχαριστώ πολύ!!! Θά’θελα να ήμουν σε αυτό τον δρόμο!!! 🙂
@ Φίλε μου ksifos.. δεν το είχα ξανακούσει αυτό το Εμβατήριο!!! Να’σαι καλά και.. Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου 🙂
@ Σ’ευχαριστώ rodoula-kelly..Να’σαι καλά, και καλώς ήρθες στη γειτονιά μου!!!! 🙂
@ Σίγουρα χρειαζόμασταν τη βροχή καλέ μου φίλε melomene ..κι εγώ τα καλά σου λόγια..να’σαι καλά!!! 😉
@ Καλέ μου agorafoviagr..πράγματι είναι μελανχολική η βροχή..κι εγώ ίσως γι’αυτό να την λατρεύω..Να προσέχεις και να είσαι καλά!!! 😉
@ Καλώς την sea4..σε έχασα φιλενάδα και ανησύχησα..Όλα καλα; Αχ..βροχούλα!!!! 🙂
@ Πράγματι Sadmanivo..και μόνο που το κοιτάς δροσίζεσαι!!! 😀
@ Άρα να υποθέσω keimgreek..οπαδός κι εσύ της βροχούλας μου!!!!! 😀

Ωραία η βροχή , εδώ στην Ελλάδα ! Δεν ξέρω αν έμενα στο Manchester …αν θα εξακολουθούσα να είμαι τόσο φανατική οπαδός!

Καλησπέρα imikrimarika.. Ε.. και για ( 325-335 μέρες τον χρόνο ) που λέει και ο φίλος FuSmOKer, στη Manchester ..δεν παλευεται!!!!! 😀

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Μαΐου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Απρ.   Ιον. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

