Φεγγαροστολίσματα!!!

Αχ.. αυτή η τεχνολογία!!!!

Posted on: Ιουνίου 20, 2007

instantmsg2520freddo252ff6.gif

Σ’ένα καφενεδάκι..

Δεν υπάρχει σήμερα ζωή χωρίς τεχνολογία
Μέσα απ’ το «γυαλί» μίλησα μαζί σου
Σε συνάντησα, μα ποτέ δεν σε είδα
Κοιτάζοντας την άψυχη οθόνη,
Πατώντας τα κουμπιά του πληκτρολόγιου μου
‘Ηρθε η μέρα ν’ αποδείξεις τα λόγια σου.

Σ’ ένα καφενεδάκι στο κέντρο της πόλης το ραντεβού μας
Πλησίασα το καφενεδάκι, ένα χαμόγελο άνθιζε στα χείλη μου
Δοκίμασα να σοβαρευτώ
Πεταλούδες φτερούγιζαν στο στομάχι μου
Το ημίφως μου έδινε στα νεύρα,
Κάθισα στο τραπέζι όπως είχαμε συμφωνήσει,
Ακούμπησα το κόκκινο τσαντάκι,
Κι οπτασίες αγνώστων σκιών τρεμόσβηναν απ’ τα καντήλια.

‘Εκανε ζέστη, ιδρώτας έτρεχε απ’ το πρόσωπό μου
Μουσκεύοντας τα χέρια μου
Κοίταξε γύρω μου, υπήρχαν κι άλλα τρεμοσβήνοντας
καντήλια,
Μια ατμόσφαιρα μυστηρίου ή αβεβαιότητας μ’ έπνιγε,
Tαχτικά έπινα το καφέ μου σ’ αυτό το καφενεδάκι.
Η απόσταση απ’ την είσοδο στο τραπέζι, φαινόταν ατέλειωτη,
‘Αρα, ήταν πάντα τόσο μεγάλη?

Περίμενα και περίμενα, περιμένοντας να σε δω.
Αλλά ποιος να ήσουν εσύ?
Περίμενα και περίμενα,
Είμαι τόσο ευτυχισμένη που περίμενα!

Κλεοπάτρα Παναγιωσούλη

w_milos.jpg

13 Σχόλια to "Αχ.. αυτή η τεχνολογία!!!!"

αχ, αυτή η τεχνολογία δε λες τίποτα!

΄Ερχομαι για να …..περιμένουμε δυο, να μην είσαι μόνη
🙂

feggaroskoni ..είμαι σίγουρος πως δεν περίμενες εμένα!Γιατί εγώ είμαι εγγλέζος στα ραντεβού μου!!

Να έρθω κι εγώ ?

Μια και βρίσκομαι εκεί κοντα …φιλάκια

είναι ευτυχία να ξέρεις να περιμένεις…

Φίλοι μου..είναι όμορφο να προσμένεις κάτι…οτι κι αν είναι αυτό! ! !

«Η ευτυχία είν’ αυτό»
Μανώλης Φάμελος
(σας το χαρίζω..)

Πια το τρένο απο δω δεν περνά
μα στο ρολόι ανάποδα ο δείχτης γυρίζει
και τα φώτα των φρένων ανάβουν εκεί
βαθιά μες τη νύχτα μια σειρήνα σφυρίζει

Δευτερόλεπτα,πριν χρόνια μετά
Ξαφνικά είμαστε μόνοι σε μια άγνωστη ερημιά
μια φωτεινή επιγραφή
εδώ χάθηκε κάποτε του μύθου η κλωστή…

Ό,τι ζήσαμε πια είναι σχήμα κλειστό
Ό,τι χτίζουμε σκορπάει στον άνεμο
Έτσι είναι γραφτό η ευτυχία είναι αυτό
που περιμένουμε να ‘ρθει

Μα κάτι ζωντανούς μας κρατά
κι είναι μόνο ένα βήμα,ένα βήμα πιο πέρα
που ο αέρας της πόλης αλλάζει ξανά
τα χιόνια λιώνουν γιορτάζει η μέρα

Τα μαλλιά σου όπως λύνεις μωρό μου μπορεί
και το αίνιγμα του κόσμου να λυθεί
δεν είν’ το τέλος και η καταστροφή
η ευτυχία είναι αυτό
που περιμένουμε να ‘ρθει

Ό,τι ζήσαμε πια είναι σχήμα κλειστό
Ό,τι χτίζουμε σκορπάει στον άνεμο
Μα άσε ένα φως ανοιχτό η ευτυχία είναι αυτό
που περιμένουμε να ‘ρθει

Τα μαλλιά σου όπως λύνεις μωρό μου μπορεί
και το αίνιγμα του κόσμου να λυθεί
ένα αόρατο χέρι μας οδηγεί
η ευτυχία είναι αυτό
που περιμένουμε να ‘ρθει ..

poli oraio kai to post kai to tragoudi poy dialekses
🙂

έρχομαι κι ας άργησα φέτος λίγο…
ραντεβού στην Αθυθο! 🙂

Καλημέρα παιδιά…
@ Σ’ευχαριστώ thelastrealanwnymous!!!! 😉
@ Αντε melenie..αργήσατε κιόλας!! 🙂

αχ μεσω της οθονης γνωρισα τον ερωτα της ζωης μου και μου θυμισε τη συναντηση μας αυτο το ποιημα..απλως υπεροχο..!

Και το τραγουδι ταιριαζει γαντι 🙂

Είσαι ευτυχισμένη που ζεις το ταξίδι. Τον ιδρώτα της προσμονής και το φτερούγισμα στο στομάχι. Είσαι σε κόσμο αλλά εσύ έναν περιμένεις .Εκείνον που θα ξεπηδούσε από την οθόνη που σου γυάλισε και θα ερχόταν σε σένα στην πραγματικότητα.
Δεν ήρθε γιατί την πραγματική μας εξωτερική εικόνα τη φοβόμαστε. Πιστεύουμε ότι θα χάσουμε. Από τη μια τα όμορφα λόγια αγάπης σε κάποια ιστοσελίδα, από την άλλη η συμβιβαστική μας αλήθεια. Αν αυτός που αγάπησες διαδικτυακά, φοβήθηκε ότι θα σε χάσει αν τον έβλεπες το σκέφθηκες; Είναι τόσα που παίζουν σε αυτό το παιχνιδι. Ο νους πάει στο κακό. Λογικά θα απογητευόσουν όμως το είδες τρυφερά. Θα του δώσεις μία ακόμα ευκαιρία. Να σε καταλάβει. Να δει τι θες από αυτόν.
Κράτησε σφιχτά αυτό που σε κέρδισε και πες στο όνειρό σου να ξαναδοκιμάσει να σε βρει, με ένα τραγούδι 🙂

Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου
δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά
τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου
μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά

Αν θυμηθείς τ’ όνειρό μου
σε περιμένω να ‘ρθεις
μ’ ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου
το καλοκαίρι που λάμπει τ’ αστέρι με φως να ντυθείς

@Καλημέρα nina.. Να’σαι καλά και πάντα ευτυχισμένη!!!

@Καλημέρα Vasilli..Σ’ευχαριστώ για τα λόγια σου και για το τραγούδι..
Ναι ίσως και να έχεις δίκιο..πάντα πρέπει να δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία!!!

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Ιουνίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Μάι.   Ιολ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

