Φεγγαροστολίσματα!!!

Είμαι εδώ!!!!

Posted on: Ιουνίου 22, 2007

http://www.youtube.com/watch?v=uJNI7k_fPz0

Πέγκυ Ζήνα – Είμαι εδώ!!! 

 Μου λες δεν είμαι αυτό
που πάντα αναζητούσες
κι αν μ’ είχες λες
πως δε θα με κρατούσες

Μπορεί να μη μοιάζω
μ’ όλα αυτά που ονειρεύεσαι
μα θα σε ξάφνιαζε
το πόσο σ’ αγαπώ

Εσύ με βλέπεις σαν να είμαι κάτι πια περαστικό
ένα ασήμαντο ταξίδι και μικρό
μα φως μου εγώ δεν ικετεύω ούτε και παρακαλώ
αν το θες να μ’ αγαπήσεις είμαι εδώ
μονάχα αν θες να μ’ αγαπήσεις είμαι εδώ

Είμαι το βήμα
που δεν έκανες ακόμα
που μια διστάζει η καρδιά
και μια το σώμα

Κι αν νίκησε ο φόβος
την αγάπη που δεν ένιωσες
εγώ σ’ αφήνω
να προσέχεις, σ’ αγαπώ

Κι εσύ με βλέπεις σαν να είμαι κάτι πια περαστικό
ένα ασήμαντο ταξίδι και μικρό
μα φως μου εγώ δεν ικετεύω ούτε και παρακαλώ
αν το θες να μ’ αγαπήσεις είμαι εδώ
μονάχα αν θες να μ’ αγαπήσεις είμαι εδώ

είμαι εδώ..

“Υπέροχο έτσι; Έχω φάει κόλλημα με αυτό το τραγούδι το τελευταίο καιρό!!

index.jpgΑπό μένα… φιλάκια σε όλους!!

14 Σχόλια to "Είμαι εδώ!!!!"

siente mi amor.. yperoxo.me thn SALMA HAYEK AKOYSE TO

exw kolisi me thn HAYEK… ante kai allo ena: SOLEDAD:WESTLIFE……..KAI VEVAIA YPEROXO THS ZHNAS

Μη γελάσεις μαζί μου, μα δεν το έχω ακούσει.

Φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!

Και πες μου αυτή η ….θεά είσαι εσύ;

μια δροσερή και καλή βδομάδα να έχεις! 😛

Φιλάκια και καλή εβδομάδα φίλη μου feggaroskoni 🙂
Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr

Καλημέρα γλυκιά μου φεγγαρόσκονη,

Αυτή η κουκλίτσα στην φωτό που χαμογελάει πονηρά είσαι εσύ?

Φιλάκια πολλά

Καλησπέρα παιδάκια..Ζέστη κάνει καθόλου εκεί??? 😛
@Φίλε μου erros δεν το έχω ακούσει αυτό…θα το ακούσω όμως!!! 🙂
@ Καλή μου φίλη seat4 να το ακούσεις…είναι «ΥΠΕΡΟΧΟ»
Όσο για μένα…όχι και θεά…φιλάκια. Σ’ευχαριστώ!!! 🙂
@ Καλέ μου melomene..αντε ελάτε κάτω τώρα που κάνει ζέστες εκεί!!! 🙂
@ Καλή εβδομάδα και σε σένα φατσούλα agorafoviagr.. 🙂
@ Kαλησπέρα trelofantasmeni μου…κουκλίτσα..πονηρά…? Σ’ευχαριστώ, φιλάκιαα!!! 🙂

αυτή παντρεύτηκε (η Πέγκ), άντε καλή τύχη στις ελεύθερες.

Καλώς σε βρήκα Δανάη φεγγαρόσκονη εχω και αδυναμία στα φεγγάρια και σε ότι τα συντροφεύει. Καλή η Πέγκυ, δε λέω αλλά αυτή στη φωτό είναι καλύτερη… 🙂 Θα τα λέμε.

είσαι εδώ, είσαι εδώ, αλλά το ίδιο ποστ βλέπουμε!

@Καλή τύχη σε όλους keimgreek..και σε σένα :)!!!!

@Kαλώς ήρθες vasilli..και Σ’ευχαριστώ!!!! 🙂

@Σπυράκο μη μου φωνάζεις…ήρθα ..εδώ είμαι!!! 😛

@ Φιλάκια φιλενάδα…confused !!! 🙂

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Ιουνίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Μάι.   Ιολ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

