Φεγγαροστολίσματα!!!

Κάπου θα βρεθούμε…

Posted on: Ιουλίου 10, 2007

65.jpg

Eπειδή σ’ αγαπώ και στην αγάπη ξέρω
Nα μπαίνω σαν Πανσέληνος
Aπό παντού, για το μικρό το πόδι σου μέσ’ στ’ αχανή
σεντόνια
Nα μαδάω γιασεμιά – κι έχω τη δύναμη
Aποκοιμισμένη, να φυσώ να σε πηγαίνω
Mέσ’ από φεγγερά περάσματα και κρυφές της θάλασσας
στοές
Yπνωτισμένα δέντρα με αράχνες που ασημίζουνε

Πες μου πες μου τι σε φέρνει
και με παρασέρνει άλλη λογική
πες μου πες μου ποιά αλήθεια
μεσ΄τα παραμύθια γίνεται σιωπή
Αν μ΄αγαπάς μη νοιάζεσαι πού πάω και πού πας
μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς
και κάπου θα βρεθούμε αν μ΄αγαπάς
Αν μ΄αγαπάς τα σύνορα μαζί μου να περνάς
τα όχι και τα πρέπει να ξεχνάς
και κάπου θα βρεθούμε αν μ΄αγαπάς
Δωσ΄μου δωσ΄μου μια στιγμή σου
το κρυφό φιλί σου σώμα και ψυχή
δωσ΄μου δωσ΄μου μια αγάπη
έστω κι αυταπάτη για να ζω εκεί

Αν μ΄αγαπάς μη νοιάζεσαι πού πάω και πού πας
μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς
και κάπου θα βρεθούμε αν μ΄αγαπάς
Αν μ΄αγαπάς τα σύνορα μαζί μου να περνάς
τα όχι και τα πρέπει να ξεχνάς
και κάπου θα βρεθούμε αν μ΄αγαπάς

…όλοι ελπίζουμε ότι κάπου θα βρεθούμε…ξανά…μαζί…
Το θέμα είναι πόσοι το κατορθώνουμε τελικά.
.

couple_n_heart.jpg

25 Σχόλια to "Κάπου θα βρεθούμε…"

Πολύ όμορφο και τρομερές εικονες !! Καλημέρα 🙂

μη νοιάζεσαι πού πας. μόνο να αγαπάς και ο δρόμος κάπου θα σε βγάλει…

Η ελπίδα δεν πρέπει να πεθαίνει ποτέ.
Ωραίες φωτογραφίες και ποστ γεμάτο αγάπη.
Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι γλυκιά μου
Τα φιλιά μου.

Είσαι ερωτευμένη Δανάη, αυτό κάνει «κρα» που λένε. Μάλλον όμως δεν βλέπω να υπάρχει ανταπόκριση. Αυτό λαμβάνω και μπορεί να κάνω λαθος, δεν χρειάζεται να πεις κάτι. Οι στίχοι σου και οι εικόνες είναι το ονειρο κάθε ερωτευμένου ζευγαριού. Εύχομαι να το έχεις ήδη κατακτήσει το αγοράκι. 🙂
Κρατάω για μένα τις τελευταίες σου λέξεις: «όλοι ελπίζουμε ότι κάπου θα βρεθούμε…ξανά…μαζί…Το θέμα είναι πόσοι το κατορθώνουμε τελικά.»

@ Την Καλημέρα μου καλέ μου lock-heart..και σ’ευχαριστώ!! 🙂

@ Φίλε μου Σπύρο, κάθε δρόμος εχει και μια ιστορία αγάπης..
Ταξίδεψέ με σ’ ένα ταξίδι
χωρίς πυξίδα για οπουδήποτε
μαζί σου να ‘μαι και δε φοβάμαι
σου λέω τίποτε..
Αλλοι κοιτούν τον ουρανό και χάνονται
εγώ δεν έμαθα ποτέ να δραπετεύω
άλλοι κοιτούν τον ουρανό και χάνονται
εγώ κοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω.. 🙂

@ Φιλενάδα trelofantasmeni .. έχεις δίκιο..H ελπίδα είναι μια πολύ δυνατή λέξη. Μια πολύ ουσιαστική έννοια. Αποπνέει αισιοδοξία, προσδοκία και προσμονή, σκέψη θετική για το παρόν και το μέλλον… σέυχαριστώ και σου ευχομαι κι εγω «καλό καλοκαίρι»

@ Ώστε έτσι φίλε μου vasillis ε ; κάνει “κρα” 😛
Ναι πράγματι είμαι ερωτευμένη.. με κάθε τι μικρό που συμβαίνει γύρω μου, και
με την ίδια τη ζωή!!! Εσύ;

Εγώ; Μην τον ρωτάς τον ουρανό… (λαλαλαλα)

Πολύ όμορφο συναίσθημα αυτό Danai.
Συνέχισε να αγαπάς τα πάντα γύρω σου.
Φαίνεται οτι αγαπάς τη ζωή και χαίρεσαι γ’αυτήν!
Καλώς σε βρήκα! Καλό ΣΚ να έχεις

🙂 άνοιξε το λούνα πάρκ και τώρα μου το λές;
κάπου θα βρεθούμε, κάπου θα συναντηθούμε!

feggaroskoni…πολύ αγάπη βρε παιδί μου!

….Αν μ’ αγαπας….ξερεις που ειναι το..καπου που θα βρεθουμε.Και εσε τα…..»Αν μ΄αγαπάς μη νοιάζεσαι πού πάω και πού πας
μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς
και κάπου θα βρεθούμε αν μ΄αγαπάς.»
…Και εκει στο..καπου,δεν θα ειμαι για πολυ.
…Ετσι,θα απαντουσα εγω!!

Στα νερά ένα- ένα, μ’ ακούς
τα πικρά μου βότσαλα μετρώ, μ’ ακούς;

Καλημέρα σε όλους παιδιά…

@ vasili…μην τον ρωτάς τον ουρανό το σύννεφο και το φεγγάρι ε; 🙂

@ Adonio..Σ’ευχαριστώ..και συ να χαίρεσαι οτι αγαπάς στη ζωή σου.. 🙂

@ melomene moy.. Ναι!!!!! άνοιξε και μας περιμένει..εγω πήγα χθές!!!!! 😛

@ 8848m..Μα καλέ μου φίλε υπάρχει τίποτε ποιό όμορφο ..απ’την Αγάπη!!!! 🙂

@ Konstantine.. Πάντα ανατρεπτικός φίλε μου εσυ!! :IoI:

@ Ο φλύαρος Αίολος…Στο χαρίζω φίλε μου..μιας και μου το θύμισες!!! 🙂

» Επειδή το αδοκίμαστο και το απ’ αλλού φερμένο
δεν τ’ αντέχουν οι άνθρωποι κι είναι νωρίς, μ’ακούς;
Είναι νωρίς ακόμη μέσα στον κόσμο αυτόν αγάπη μου
να μιλώ για ‘σένα και για μένα.
Είναι νωρίς ακόμη μες στον κόσμο αυτόν, μ’ ακούς;
Είμ’ εγώ, μ’ ακούς; Σ’ αγαπάω, μ’ ακούς;
Πού μ’ αφήνεις, που πας, μ’ ακούς;
Θα ‘ρθει μέρα, μ’ ακούς; για μας, μ’ ακούς;
Πουθενά δεν πάω, μ’ ακούς;
Ή κανείς ή κι οι δύο μαζί, μ’ ακούς;
το λουλούδι αυτό της καταιγίδας και μ’ ακούς;
Της αγάπης μια για πάντα το κόψαμε
και δεν γίνεται ν’ ανθίσει αλλιώς, μ’ ακούς;
Σ’ άλλη γη, σ’ άλλο αστέρι, μ’ ακούς;
δεν υπάρχει το χώμα δεν υπάρχει ο αέρας που αγγίξαμε,
ο ίδιος, μ’ ακούς;…»

@ Σαν και σένα…keimgreek..Σ’ευχαριστώ…!!! 🙂

Πολύ ζεστή η πρώτη φωτογραφία! Είναι όμορφα να είσαι κοντά με έναν άνθρωπο που σε αγαπάει και τον αγαπάς. Σου δίνει δύναμη, κουράγιο, χαρά. Βάζει χρώμα στη ζωή σου!
Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr

αν το θέλουμε, κάπου θα βρεθούμε…

την καλημέρα μου δανάη…

Αγαπάς γιατί το θέλεις, το έχεις ανάγκη, σου δίνει ζωή.
΄Αστο και όπου βγει….
Μου έλειψες φεγγαροσκονίτσα μου, αλλά κι’ εγώ χάθηκα…
Φιλάκια

It’s all about love! Φιλακια κούκλα, το καλοκαίρι μας κάνει να κινούμαστε με αργούς ρυθμούς στη blogόσφαιρα, κι εγώ δεν βιάζομαι καθόοοολου… 😛 😀

Πολύ όμορφο αλλά τόσο απίθανο ρε γαμώτο…

Δεν ξέρω αν πάμε στο ίδιο μέρος πάντως σε χαιρετώ. Φεύγω άυριο για δυό βδομάδες σε διακοπούλες. Φιλιά

Καλησπέρα παιδάκια…
Είμαι σε διακοπούλεςςςς…γι’αυτό χάθηκα λίγο, αλλά σας σκέφτομαι πάντα!! 😀

@ Καλή μου sea4…το έχω αφήσει πράγματι..κι όπου με βγάλει!!!
Κι εσύ μας ελειψες φιλενάδα…:)

@ Καλές διακοπές και σε σένα foulianna mou..Κι εγω είμαι πολύ χαλαράααα…
Φιλάκια και να περνάς ομορφα οτι κι αν κάνεις!! 🙂

@ Ναι πράγματι όμορφο.. αλλά ποτέ απίθανο Nio mou..όλα μπορούν να συμβούν!!! 🙂

@ Είμαι Ύδρα τώρα.. φίλε μου vasili, και περνάω υπέροχα..βέβαια ακολουθεί και συνέχεια τον επόμενο μήνα..σ’ αλλο νησάκι!!!! Να περάσεις όμορφα όπου κι αν πάς.. και να προσέχεις!!! 🙂
*****(: ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ… :)*****

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!!!!!
ΜΕ ΤΟ ΚΑΑΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ!
Φιλιά

Περιμένουμε να γυρίσεις ερωτευμένη και διπλή. Φιλιά 😳

Τσα… 😀 Γύρισαααααα… 😛

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,509 hits
Ιουλίου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Ιον.   Αυγ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

