Φεγγαροστολίσματα!!!

Γύρισα….

Posted on: Αύγουστος 21, 2007

beach-07.jpg

Γύρισααα….καλώς σας βρήκα!!!

Με μια αγκαλιά γεμάτη απο κοχύλια στα χέρια μου…με την αλμύρα ποτησμένη στο κορμί μου…με λίγη χρυσή άμμο στα πόδια μου.. και γεμάτη υπέροχες καλοκαιρινές αναμνήσεις!!!!

Γύρισα έτοιμη να μοιραστώ μαζί σας πάλι τις μικρές μου στιγμές…και τις αναμνήσεις μου!!!

Εσείς πού πήγατε; Πώς περάσατε;

Μου λείψατε…

x1p6tb9aep1qm132emfbequngvffkcyybytm9izyuirfgoet8p-vwkaqfu6ho0jdmzvfwpp4zazrawaygb-j1c-gdddcxiep0yuqcazyfwjayo.jpg
 

26 Σχόλια to "Γύρισα…."

Καλώς την κοπελιά 😀
Εμείς μια από τα ίδια μ’ εσάς 😉 😛

Τα λόγια σου έφεραν πολύ καλοκαίρι ξανά….
Γεμάτη ενθουσιασμό και έτοιμη να μοιραστείς όπως όλοι μας που
κάναμε την τρέλα να γυρίσουμε πίσω!
Καλώς ήρθες 🙂

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!
ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!

Φιλιά

πήγαμε, θα φύγουμε ξανά, θα έρθουμε ξανά, και τανάπαλιν…
φιλιά!

Καλώς σε βρίσκω 🙂

Το καλύτερο απ’ όλα είναι αυτές οι υπέροχες καλοκαιρινές αναμνήσεις που λες.

Πολύχρωμες σκέψεις να ‘χεις 🙂

έκανες πολύ καλά που μας ‘έφερες και φοτο …ειδικά η πρώτη πολύ σπέσιαλ
🙂

Γλυκειά μου φεγγαρόσκονη Δανάη, πάνω που είχαμε αρχίσει να ανησυχούμε. Χαίρομαι που είσαι καλά. Έγινε κάτι πολύ μαγικό. Το τελευταίο μου ποστ «Φτερουγίζουν τ΄αστέρια στη γη» μοιάζει σα να είναι συνέχεια ενός ποστ που είχες κάνει στις 31-1-07 με τίτλο «το λευκό πρόσωπο του φεγγαριού» χωρίς να το έχω καν διαβάσει . Εχουν μάλιστα την ίδια φωτό. Δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια ακόμη απόδειξη ότι ο νους και η ψυχή περνάνε από τις ίδιες διαδρομές. Σε πολλούς από εμάς.

*Φιλενάδα…confused καλώς σε βρήκα..καλή συνέχεια να έχουμε.. φιλούσκες!!!!! 🙂

*Πόσο δίκιο έχεις φίλε μου Adonio..κάθε γυρισμός…είναι ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ!!!! Καλώς σε βρήκα λοιπόν..και ελπίζω σε καινούργια ταξίδια!!! 🙂

*Καλή μου sea4..Καλό χειμώνα ..και σε σένα!!!! Να είσαι πάντα κοντά μας… 🙂

*Χμμμ…πολύ πήγαινε έλα βλέπω έχεις φίλε μου… Σπύρο Σεραφείμ!!!!! Που ταιδεύεις όμως δεν μου είπες!!!! 🙂

Φίλε μου FuSmOKer καλώς να σε’βρω!!!!
Όσο για αναμνήσεις..κάθε σπιθαμί του μυαλού γεμάτη..απόθεμα για τον δύσκολο χειμώνα που περιμένω!!!!! Να’σε πάντα καλά ρε φατσούλα!!! 🙂

*Αχααα..Σου άρεσε η φώτο thelastrealanwnymous ε???
Και που να ήσουν και εκεί ε..? Ολα τα λεφτά!!!!!! 😛

*Γλυκέ μου vasilis εδώ είμαι…πέρασα όμορφα..και είμαι έτοιμη για καινούργια ταξίδια τώρα..μαζί σας!!!!
Δεν διάβασα ακόμα το ποστ σου…θα το κοιτάξω και θα σου απαντήσω μετά!!! 🙂

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εγω έμεινα Ζάκυνθος αν και δεν ειμαι απο εδω (απο αθηνα-πατησια) ηρθα εδω και εενα χρονο μονημα οποτε πρωτο καλοκαιρι στο νησι σαν διακοπες ηταν..

Καλησπέρα φίλε μου LOCKHEART… καλώς σε βρήκα. Ωραία η Ζάκυνθος!!!!
Έμεινα 5 μέρες στο Τζιλιβί στο HOTEL ΜΠΑΛΚΟΝΙ…περάσαμε υπέροχα…!!!
Του χρόνου πάλι.. 😦

Πέρασα κι εγώ απο εδώ και είδα πως γύρισες. Ας μένουν οι αναμνήσεις για όλους λοιπόν, για να μας ζεσταίνουν τις κρύες νύχτες του χειμώνα. Καλημέρα

Γειά σου feggaroskoni ελπίζω να είσαι καλά και να τα πέρασες καλά.

Καλώς όρισες!

καλως την, καλως την!!!!!
Ανανεωμενη σε βρισκω, οι διακοπες πετυχαν το σκοπο τους 😉

καλώς επέστρεψες! 🙂
εγώ Κυριακή επιστρέφω
και ξανά το κεφάλι μέσα ε; 😉

gyrises… ?? mazi kai h elpida.yparxoyn tosa omorfa merh..?? xairomai poy ta xarikes. me ligh prospatheia kai fantasia, kai edw mporei na einai paradeisos.EYXARISTW POY EFERES AYTH THN KATAPLHKTIKH FOTO.egw an pigena kapoy, ekei, DEN THA GYRIZA POTE.- take care

Καλώς ήρθες φίλη μου feggaroskoni 🙂 Χαίρομαι που σε βλέπω ανανεωμένη, με μια διάθεση ανεβασμένη και πιστεύω με όμορφες εικόνες από τα μέρη που πήγες!! Μπορεί να μην πήγα πουθενά το καλοκαίρι όμως ήταν ένα όμορφο καλοκαίρι οπότε είμαι ευχαριστημένος 🙂 Ελπίζω το επόμενο να μπορέσω να πάω σε κάποια μέρη που μου αρέσουν.
Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr

Καλώς τη! 🙂 Οι φωτογραφίες σου, όλα τα λεφτά..

καλωσόρισες.Οι φωτογραφίες σου υπέροχες. Απ’ ότι φαίνεται και η διάθεσή σου. σου εύχομαι να μείνει η καλοκαιρινή σου διάθεση για καιρό

Καλώς σε βρίσκω. και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!

Ωωωω…εμείς μετρήσαμε καμένα εδάφη…
Anyway…εκλογές έρχονται…
Γλαρένιες αγκαλιές

Είσαι καλά;
Χάθηκες…

Φιλιά

kalhmera.kalh evdomada.kalo xeimwna kai panta na eisai kal.TAKE CARE

Το ειδα αργά , τελευταία δεν προλαβαίνω , καλή προσαρμογή εύχομαι

xathikes.. kala eisai??kalo mhna sweetehart

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,509 hits
Αύγουστος 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Ιολ.   Οκτ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

