Φεγγαροστολίσματα!!!

Αγαπημένες μου Ταινίες…

Posted on: Οκτώβριος 5, 2007

[rockyou id=86268326&w=426&h=319]

11 Σχόλια to "Αγαπημένες μου Ταινίες…"

«Πώς σε λένε εσένα; Σε ξέρω; Ποιος είσαι εσύ;»
Πρέπει να έχω δει το nemo χαλαρά 7 φορές (και μόνο μία με την ανηψιά μου) 😳

Xαχαχαχα….κι εγω φιλενάδα!!!!!
Αρα ξέρεις κι εσυ να μιλάς φαλαινέζικα…σαν κι εμένα!!! 🙂 🙂

Grease…..χορεύαμε στα καθίσματα….

Φιλιά πολλά

αν εξαιρέσεις το «Notebook» συμφωνούμε σε όλα τα άλλα

κι αν θες να ακούσεις φαλαινέζικα, πες μου!

όλα επιτυχίες!!!
αλλά ο Νέμο το πιο τέλειο
δεν ξέρω πόσα DVD του έχω χαλάσει από τα πολλά παιξίματα 😛

ΚΑΛΌ ΣΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ

Lord of The Rings…. My precious!!!
Elessar!!!
Καλημέρα

Πολλές απο αυτες τις αγαπώ κι εγώ ………ειδικά αυτή με Τζον Τραβολτα και Ολιβια Νιουτον-Τζον…….φιλάκια γλυκιά μου

Καλησπέρα! Dirty dancing, nemo, αγαπημένες!

Καλησπέρα παιδάκια…
Ποιός θα έρθει να πάμε να δούμε τον «Σρεκ ο Τρίτος..»
Παίζεται αυτό το καιρό στους κινηματογράφους!!! 🙂

τους πειρατές και το βασιλιά των δακτυλιδιών τα έχω δει 100 φορές.Εχουν πολλά εφέ και μου αρέσουν πολύ.

το Matrix είναι και Γ**Ω την ταινία.

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,509 hits
Οκτώβριος 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Αυγ.   Απρ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

