Φεγγαροστολίσματα!!!

Συννεφιά…μου!!!!

Posted on: Οκτώβριος 9, 2007

Όταν του φθινοπώρου η πόρτα ανοίξει
όταν θ’ αποδημούνε τα πουλιά
θα φτάνει ένα αεράκι ν’ αποδείξει
τι είναι μιά αγκαλιά
Θα ‘ναι Σεπτέμβρης μήνας μπορεί κι Οκτώβρης
θα ‘σαι στην πόλη εσύ κι εγώ στο νησί
και όποιος θυμάται πιο πολύ θα το βρεις
όταν θα παίρνεις το γράμμα μου το θαλασσί…

Συννεφιά    Νατάσα Μποφίλιου

Μη μ’ αγαπάς τόσο πολύ, δεν κάνει
γιατί είναι η μέρα βροχερή και πιάνει.
Μη μ’ αγαπάς με τη βροχή
γιατί έχει κάτι που μπορεί να ξεθυμάνει

Μη μ’ αγαπάς με συννεφιά
κάνε μου μόνο συντροφιά
και χώρο.
Μη μ’ αγαπάς τόσο βαθιά
γιατί όταν βρέχει, τα βαθιά
παίρνουν νερό κι είναι βαριά

Και χάνει κάθε ομορφιά το δώρο…
Κάνε μου χώρο…
Μη μ’ αγαπάς αν δε μπορείς, δεν κάνει
Εγώ έχω μάθει και χωρίς να φτάνει
Δώσε μου μόνο όσο μπορείς
κι άσε τον ήχο της βροχής να με γλυκάνει

78576kc4gtr4sh0.gif

 

 
Εχει μια συννεφιά έξω, και μια γκρι θολούρα ο ουρανός, που δεν μου κάνει όρεξη να πάω πουθενά σήμερα…τα τζάμια είναι ακόμα βρεγμένα απο την πρωινή βροχούλα. Έφτιαξα μια κούπα ζεστό καφέ και κουλουριάστικα στο καναπέ.. Άφησα το βλέμμα να φύγει έξω απ΄το παράθυρο, κι η συννεφιά με ταξίδεψε κοντά σου…Βάζω να παίζει το αγαπημένο μας κομμάτι κι αφήνομαι να ταξιδευω μαζί του!!!

20062-couple.jpg

16 Σχόλια to "Συννεφιά…μου!!!!"

Να αφήνεις τους άλλους να σ αγαπούν κι ας βρέχει.φιλιά

Μ’ αρέσει τούτη η μελαγχολική μας, φθινοπωρινή διάθεση…
Κρίμα κι’ εδώ δεν έβρεξε…
Ζηλεύωωωωω…….
Θέλω βροχή, καναπέ, καφέ και….του νου ταξίδι….

Γλαρένιες αγκαλιές

η βροχούλα σε γλύκανε λιγάκι;

Πολύ όμορφο …και το φθινόπωρο και η βροχή του. Φιλιά 🙂

Αχ πότε θα βρέξει επιτέλους;;;;;
Φιλιά 🙂

η πιο όμορφη συλλογή συννεφιάς! 🙂
μάζεψες τα πιο ωραία δείγματα…
καλό σου σαββατοκύριακο

Καλημέρα! Εχεις μια μικρή πρόσληση!

Το ίδιο έκανα κι εγώ εχθές… έχοντας το αγγελάκι δεξιά μου και το διαολάκι αριστερά να παλεύουν για το να θα πρέπει να ακούω τα τραγούδια που με/μας σημάδεψαν ή όχι!
Καλό μήνα… με βροχές και συννεφα! 🙂

Παρόλο που είμαι εντελώς καλοκαιρινός αυτή η φθινοπωρινή διάθεση μου αρέσει κάποιες στιγμές.
Ακόμη και η βροχή (που την σιχαίνομαι υπό νορμάλ συνθήκες).

Φιλιά σου κοριτσάκι
και πολύχρωμες σκέψεις 🙂

Χάθηκες πάλι κούκλα μου, εύχομαι να είσαι καλά !

Εχω party και είσα καλεσμένη. Πέρνα κι απο εμένα. Φέρε τους φίλους σου και τους γνωστούς σου , θα χαρώ πολύ. Φιλιά

Φεγγαροσκονίτσα, είσαι καλά;

Φιλιά

Σου εύχομαι καλές γιορτές …και ευτυχισμένο το νέο έτος γλυκιά μου!

Έβρεξε, χιόνισε… εσύ που είσαι καλή μου?

Χρόνια πολλά Καλά Χριστούγεννα …χάθηκες… φιλιά πολλά

Καλημέρα…
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά…
Χρόνια καλά, με υγεία και ευτυχία…
Εύχομαι κάθε ευχή σου να πραγματοποιηθεί, όσο μεγάλη ή μικρή μπορεί να είναι…
Και πάνω απ’ όλα, να είμαστε καλά, να τα λέμε διαδικτυακά, με κείμενα ψυχής…
Την καλημέρα μου και πάλι…

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 121,310 hits
Οκτώβριος 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Αυγ.   Απρ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες

