Φεγγαροστολίσματα!!!

Νά’μαστε και πάλι εδώ!!!!

Posted on: Απρίλιος 4, 2008

Καλησπέρα σε όλους…

Είμαι πάλι εδώ μετά απο αρκετό καιρό..

Για κάποιους λόγους.. ήμουν απών..

Όμως η ζωή προχωράει..και ξεκινάμε πάλι, απο’δω   που  είμαστε!!!

5 Σχόλια to "Νά’μαστε και πάλι εδώ!!!!"

Άντε βρε κορίτσι, μαύρα μάτια 🙂

Σε περιμένουμε! Καλή επάνοδο! 🙂

Καλώς ήρθες φίλη μου!! Όλοι πάντα από κάπου θα ξεκινάμε. Και θα ξεκινάμε πολλές φορές. Μπορεί κάποιο γεγονός να μας μπλοκάρει να μας σταματήσει για λίγο. Όμως αργά ή γρήγορα, πάλι θα βάλουμε μπροστά τη μηχανή την εσωτερική και θα κάνουμε μια νέα αρχή. Η δική μου, αρχή τελευταία ήτανε με το blog μου, που το έσβησα κατά λάθος…Έφτιαξα ένα νέο και κάνω μια νέα αρχή κατά κάποιο τρόπο 🙂
Με αγάπη πάντα
Agorafoviag

Καλώς σε ξαναβρίσκω μετά από πολύ καιρό 🙂
Η ζωή όπως πολύ σωστά λες προχωράει, έχει τα πάνω και τα κάτω της αλλά σημασία έχει ότι λαμβάνουμε μέρος στο παιχνίδι της.
Καληνύχτα σου!!

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 120,999 hits
Απρίλιος 2008
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
« Οκτ.   Μάι. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Σελίδες

