Φεγγαροστολίσματα!!!

13 Μαΐου: Χρόνια πολλά μαμά!!!!!

Posted on: 12 Μαΐου, 2007

01s.jpg 

13 Μαΐου…(8  Μαΐου..) και  για άλλη μια φορά ήρθε η στιγμή να δώσουμε  φόρο τιμής  στο πιο θαυμάσιο,και  αξιολάτρευτο πλάσμα πάνω στη Γη, την «μητέρα’..τα πιο όμορφα πλάσματα του κόσμου, τα πιο ξεχωριστά! Για τη σχέση της με το παιδί της και την καταλυτική δύναμη που κρύβει η χωρίς όρια και όρους αγάπη της, αυτή η αγάπη η φωλιασμένη στην τρυφερή καρδιά της, την καρδιά που χωράει όλη την ανθρωπότητα..
Σ΄ αυτό το μαγικό πλάσμα, που μπορεί με ένα της φιλί να γιατρέψει  κάθε μας πόνο!!! Σ’αυτόν τον υπέροχο και ακούραστο άνθρωπο, που μπορεί να έχει 3 ζευγάρια μάτια, για να προσέχει τα παιδιά της…6 ζευγάρια χέρια για να τα προλαβαίνει όλα… Χρόνια πολλά λοιπόν σε όλες τις μαμάδες του κόσμου. Χρόνια πολλά και σε σένα μανούλα μου,  με υγεία, ευτυχία

20060501141733515.jpgκαι όλη μου την αγάπη.

Σ΄ αγαπώ πολύ!!

Πόσοι μύθοι έχουν γραφτεί γι’αυτό το τέλειο πλάσμα…

Η σχέση μάνας και παιδιού είναι μια μοναδική σχέση, πέρα από το χρόνο και το χώρο, πέρα από τη λογική και τους νόμους της φυσικής.
 

Ένα μωρό ρώτησε το Θεό, “Μου λένε πως θα με στείλεις στη Γη αύριο, αλλά πως υποτίθεται πως θα ζήσω εκεί που είμαι τόσο μικρός και αβοήθητος?”

“Ο άγγελός σου θα είναι εκεί να σε περιμένει και να σε προσέχει.”

Το παιδί όμως ξαναρώτησε, “Πες μου όμως, εδώ στον παράδεισο για να είμαι ευτυχισμένος δεν έχω παρά να τραγουδώ και να γελώ.”

Ο Θεός είπε, “Ο άγγελός σου θα τραγουδά και θα γελά για σένα. Και θα νιώθεις την αγάπη του και θα είσαι πολύ χαρούμενος.”

Το παιδί όμως ξαναρώτησε, “Και πως θα καταλαβαίνω τι μου λένε οι άνθρωποι όταν μου μιλούν αν δε ξέρω τη γλώσσα?”

Ο Θεός είπε, “Ο άγγελός σου θα σου πει τις πιο όμορφες και γλυκιές λέξεις που θα ακούσεις ποτέ, και με πολύ υπομονή και φροντίδα, ο άγγελός σου θα σου διδάξει πως να μιλάς.”

“Και ποιος θα με προστατεύει?”

Ο Θεός είπε, “Ο άγγελός σου θα σε προστατέψει ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να ρισκάρει την ίδια του τη ζωή.”

Εκείνη τη στιγμή υπήρχε μεγάλη ηρεμία στον Παράδεισο, αλλά μπορούσε κανείς να ακούσει φωνές από τη Γη και το παιδί ρώτησε με βιασύνη, “Θεέ, εφόσον είναι να φύγω τώρα, πες μου σε παρακαλώ το όνομα του αγγέλου μου.”

“Απλά θα την φωνάζεις, μαμά.”

20060501142542890.jpg

2) Ένας άλλος μύθος λέει..

Όταν ο Θεός έφτιαξε τις μαμάδες

Όταν ο καλός Θεός δημιουργούσε τις μητέρες, βρισκόταν στην έκτη μέρα συνεχούς δουλειάς, όταν ο άγγελος εμφανίστηκε και είπε: «Παιδεύεστε πολύ με αυτό το δημιούργημα.»

Και είπε ο Θεός: » Έχεις διαβάσει τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει αυτό εδώ; Πρέπει να είναι εντελώς αδιάβροχο αλλά όχι πλαστικό, να έχει 180 μετακινούμενα μέρη που να μπορούν να αντικαθίστανται, να κινείται πάνω σε χυμένο καφέ και σε άλλα τροφικά κατάλοιπα, να έχει ποδιά που εξαφανίζεται όταν σηκώνεται, ένα φιλί που να θεραπεύει οτιδήποτε από ένα σπασμένο πόδι μέχρι μια ερωτική απογοήτευση, και να έχει έξι ζευγάρια χέρια.»

Ο άγγελος κούνησε το κεφάλι του αργά και είπε: «Έξι ζευγάρια χέρια…με κανέναν τρόπο.»

«Δεν είναι τα χέρια που μου δημιουργούν προβλήματα,» είπε ο Θεός. «Είναι τα τρία ζευγάρια μάτια που πρέπει να έχουν οι μητέρες.»

«Αυτά θα υπάρχουν στο στάνταρ μοντέλο;» ρώτησε ο άγγελος. 

Ο Θεός έγνεψε καταφατικά. «Το ένα ζευγάρι για να βλέπει μέσα από κλειστές πόρτες όταν αυτή ρωτάει, «Τι κάνουν τα παιδιά εκεί;» όταν ήδη αυτή ξέρει. Το άλλο ζευγάρι στο πίσω μέρος του κεφαλιού της για να βλέπει όσα δεν μπορούσε αλλά πρέπει να ξέρει, και φυσικά ένα τρίτο ζευγάρι εδώ μπροστά για να μπορεί να βλέπει πότε ένα παιδί κάνει γκάφες και να λέει, «Καταλαβαίνω και σ’ αγαπώ,» χωρίς να χρειάζεται να βγάλει λέξη.

«Κύριε,» είπε ο άγγελος αγγίζοντας ευγενικά το μανίκι του, «Ξεκουραστείτε τώρα. Αύριο είναι άλλη μέρα.».

«Δεν μπορώ,» είπε ο Θεός. «Είμαι πολύ κοντά στο να δημιουργήσω κάτι που μοιάζει τόσο πολύ με μένα. Ήδη έχω κάνει μία πού θεραπεύει μόνη της τον εαυτό της όταν είναι άρρωστη, που μπορεί να ταΐσει μια οικογένεια έξη ατόμων με μια μπουκιά ψωμί και που μπορεί να βάλει ένα εννιάχρονο παιδί να σταθεί κάτω από το ντους.» 

Ο άγγελος περιτριγύρισε το μοντέλο της μητέρας πολύ αργά. «Είναι πολύ απαλή,» αναστέναξε.»

«Αλλά και πολύ σκληρή!» είπε ο Θεός με έμφαση. «Δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορεί να κάνει ή τι μπορεί να αντέξει μια μητέρα.»

«Μπορεί να σκέφτεται;»

«Όχι μόνο σκέφτεται, αλλά μπορεί να λογικεύει και να συμβιβάζει,» είπε ο Δημιουργός. 

Τελικά ο άγγελος έσκυψε πάνω της  άγγιξε με το δάχτυλο του το μάγουλό της. «Εδώ υπάρχει μια διαρροή,» είπε. «Σας το είπα, προσπαθήσατε να τοποθετήσετε πάρα πολλά σ’ αυτό το μοντέλο.»

«Δεν είναι διαρροή,» είπε ο Θεός. «Είναι ένα δάκρυ.»

«Και σε τι χρησιμεύει;»

«Είναι για χαρά, λύπη, απογοήτευση, πόνο, μοναξιά και υπερηφάνεια.» «Είστε μεγαλοφυΐα,» είπε ο άγγελος.

Ο Θεός κοίταξε μελαγχολικά, «Δεν το έβαλα εγώ εκεί.»

 20060501142542890.jpg20060501141733515.jpg

 

Μάνα. Μια τόσο μικρή λέξη που κρύβει μέσα της τόση δύναμη! Δύναμη ψυχική, πνευματική και σωματική. Δύναμη και ελπίδα για ένα καλύτερο κόσμο για μια κοινωνία πιο ανθρώπινη.

«Μητέρα, η καρδιά της ανθρωπότητας» Βίκτωρ Ουγκώ

45363kjhtdqz37c.jpg

 

Ό ποιητής Ντάνυ Πιέρρου έγραψε: «Μάνα, μητέρα, μανούλα, μαμά
Όπως και να σε πω, είσαι εσύ.
Εσύ, που μου μετάγγισες τη ζωή,
Εσύ που μου ζωγράφισες τη ζωή.
Και σ’ ευχαριστώ για κάθε της χρώμα:
Για το πράσινο της ελπίδας και το γαλανό της γαλήνης,
Για το πορφυρό της αγάπης και το κόκκινο της ζεστασιάς,
Για το ροζ των ονείρων και το μοβ της γνώσης,
Για το γκρίζο της θλίψης και για το λευκό της χαράς!»

 

15 Σχόλια to "13 Μαΐου: Χρόνια πολλά μαμά!!!!!"

Το διάβασα και δάκρυσα…είναι πάρα πολύ όμορφο το Post σου σήμερα φιλενάδα…με συγκίνησες αφάνταστα.
Καλή σου εβδομάδα

feggaroskoni προσοχή στη μαμά ..γιατί δεν έχουμε δεύτερη!

@Καλή εβδομάδα φιλενάδα..σ’ευχαριστώ trelofantasmeni μου!!
Πράγματι κι εγω όποτε κι αν διαβάζω αυτά τα λόγια που έχουν γραφτεί για αυτό το υπέροχο πλάσμα..(και για μας φυσικά..) συγκινούμε!!

@Καλή εβδομάδα και σε σένα φίλε 8.848m..»Μάνα είναι μόνο μία»!!!

Δυστυχως, στην γιορτη της,δεν μπορουσα να της παω λουλουδια η Κρητικα παξιμαδια,που τοσο της αρεσαν.Παντα απλη και λιτη,η περηφανη Κρητικια,αρκεστηκε μονο,στο να της αναψω ενα κερακι,μιας και εφυγε απο την ζωη (για να μην μου γινετε βαρος,οπως ελεγε),το 1982.Ομως,εγω της ειπα και δεν ξερω αν το ακουσε,οτι ΘΑ ΗΘΕΛΑ να ηταν κοντα μου.Της ειπα,οτι ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ το χαδι της,αυτο το μαγικο χαδι που εδωσε ο Θεος στις μαναδες και που οταν ακουμπουσε το χερι της στο κεφαλι μου,για να με χαιδεψη οταν με εβλεπε στεναχωρημενο η νευριασμενο,λες και ητανε μαγνητης,τραβαγε την κακη μου διαθεση. Της ειπα,οτι ΘΑ ΗΘΕΛΑ να ακουω την ζεστη φωνη της,να μου λεει. οταν αντιμετωπιζω προβληματα.»Ελα,Κωστακη…ηρεμησε!! ολα θα περασουν » και για να δωση και προσθετη βοηθεια στην μητρικη συμβουλη,χρησιμοποιουσε και το ιδανικο συνμπληρωμα,σε στυλ προσταγης..»Ελα,σου ειπα!! δεν κανουνε ετσι οι Μανιατοκρητικοι!!»…Α,ρε μανα…Δεν ξερω τι γραφουνε για την μητερα,οι λογιοι και οι ποιητες ολου του κοσμου,εγω και ολοι οσοι σε εχουμε χαση,ξερουμε πολυ καλα,οτι οσες δεκαδες χερια κι αν μας εχουνε χαιδεψη,οσες δεκαδες στοματα κι αν εχουνε προσπαθηση να μας παρηγορησουνε,σαν τα ΔΙΚΑ σου ΧΕΡΙΑ και σαν το ΔΙΚΟ σου στομα,ΔΕΝ προκειται να ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ στην ζωη μας. Φιλαρακια,οσων ζουν οι μητερες,να τις ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ και να τις ΑΓΑΠΑΤΕ,εστω και αν μερικες φορες,γινωνται φορτικες.Πρεπει να ειναι τα μονα πλασματα που μας ΑΓΑΠΑΝΕ επειδη μονο και μονο,ειμαστε παιδια τους και για ΚΑΝΕΝΑΝ αλλο λογο απο αυτους,που μπορει να πει ο καθενας/μια,οτι …μας αγαπα.

Όμορφο το αφιέρωμά σου Φεγγαρένια και αντάξιο της Μάνας…
Την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα….

Πολυ καλο το αφιερωμα σου ….
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες που γιορτάζουν όλο το χρόνο κάθε λεπτο καθε στιγμή..
ειναι όλες του ξεχωριστοί ναοι που φιλοξενουν και φέρνουν νέες ψυχές σε αυτό τον κόσμο..
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!

Χρόνια πολλά στις μαμάδες αλλά μην αδικούμε και τους σημερινούς πατεράδες που προσφέρουν πάρα πολλά σήμερα !

το καλύτερο αφιέρωμα Δανάη, μπράβο σου

Καλησπέρα σε όλους φίλοι μου…
@ ksifos ξαδελφούλη 😉 Λυπάμαι πολύ που δεν έχεις την μανούλα σου..
δεν ξέρω τη θα έκανα χωρίς αυτή εγώ..γι’αυτό την λατρεύω!!!

@Nίκος Περάκης..σ’ευχαριστώ για τα λόγια σου..να’σαι πάντα καλά και να γράφεις!!

@LOCKHEART..φυσικά και γιορτάζουν κάθε μέρα αυτά τα αξιολάτρευτα πλάσματα..απλά αυτή την μέρα είναι η τιμητική μας!!!

@imikrimarika..φυσικά και δεν τον ξεχνάμε ποτέ..και ξέρεις κάθε φορά τέτοια μέρα ενώ πηγαίνω το δώρο στη μητέρα μου, ποτέ δεν ξεχνάω να πάρω κάτι στον μπαμπά μου..(που λατρεύω εξίσου..και του έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία!!!)

@melenie μου σ’ευχαριστώ πολύ!! Να’σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι κι εσύ την οικογενειά σου..και την μαμά σου.

Καλημέρα φίλε μου keimgreek..
Σίγουρα…τι θα κάναμε χωρίς αυτές..
Όμως δεν σε φοβάμε εσένα…ξέρεις να κάνεις τα πάντα..σκούπισμα, ξεσκόνισμα..κλπ (σπανίζουν σήμερα τέτοιοι άντρες.. : )

«Χρόνια πολλά μανούλα μου,
να ζεις ευτυχισμένη,
μες τη μικρή καρδούλα μου
βαθιά σ’εχω κλεισμένη»
Αυτό είναι το ποιηματάκι που λέω κάθε χρόνο στη μαμά μου από τα 6 χρόνια, άλλες φορές από κοντά με λουλούδια, άλλες με χειροποίητες κάρτες κι άλλες από το τηλέφωνο…
Πολύ όμορφο το ποστ σου, feggaroskoni μου!!! 😀

Καλησπέρα foulianna μου..
Πολύ όμορφο το ποιηματάκι σου..
Ευχομαι να το λες πολλά χρόνια ακόμα, αυτό το όμορφο ποιηματάκη στη μανούλα σου.
Νά’σαι πάντα καλά.

Όποια μέρα του χρόνου κι αν σε γιορτάζουμε… η κάθε μέρα είναι δικιά σου.. μέσα στη καρδιά μας!!!!

Σχολιάστε

a

Blog Stats

  • 124.308 hits
Μαΐου 2007
Σ Κ Δ Τ Τ Π Π
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Top Clicks

  • Κανένα

Σελίδες